in

חמשת לימודי התעודה שאחריהם יחטפו אתכם בשוק העבודה

לימודי תעודה הם אפשרות נוחה ומתבקשת: ניתן לרכוש איתם מקצוע מבוקש ובזמן קצר יחסית. למי זה מתאים? למי שלא סגור על מה הוא ירצה לעשות בהמשך, למי שתואר מלא של 3-4 שנים לא מתאים לו ולמי שמחפש את הפרקטיקה של לימודי התעודה ופחות את המחקר והקורסים הארוכים של האקדמיה. כיום, מוצעים עשרות סוגים של לימודי תעודה שונים, החל מתחומי ההייטק והעיצוב ועד לתחומי הטקסטיל והאופנה. מה הם חמשת לימודי התעודה, שאחריהם יחטפו אתכם בשוק העבודה?

קורס קידום ממומן

תחום הדיגיטל הוא אולי התחום החם של השנים האחרונות, ונראה שהמגמה היא שהוא ימשיך להיות כזה גם בשנים הבאות. בקורס קידום ממומן, תלמדו כיצד להשתמש במערכת הפרסום של המדיות השונות, כדוגמת גוגל ופייסבוק, וכיצד ליצור קמפיינים פרסומיים עבור חברות ועסקים שונים. המסיימים את הלימודים בהצלחה, ישתלבו כאנשי שיווק ופרסום בחברות שונות וכן במשרדי פרסום ודיגיטל שמעניקים שירות ללקוחות רבים, או יקימו עסק עצמאי. השכר בתחום הקידום הממומן הוא גבוה, גם למתחילים.

קורס מנהל מדיה חברתית

דף הפייסבוק והאינסטגרם של המותגים הגדולים לא מנוהל מעצמו, ונגלה לכם סוד – הוא גם לא מנוהל על ידי המנכ”ל. מי שעומד מאחורי הדפים העסקיים, קטנים וגדולים כאחד, הם מנהלי מדיה חברתית, שלומדים כיצד ליצור את האינטרקציה הנכונה עם קהל הלקוחות: כתיבה שיווקית, יצירת ערך מוסף, אסטרטגיית תוכן והגדלת החשיפה של העמוד. כיום, כל בית עסק שמכבד את עצמו מעסיק מנהל מדיה חברתית, והשכר ואפשרויות הקידום הם מצוינות. לימודי תעודה מנהל מדיה חברתית ניתן למצוא במגוון של מוסדות, כשלרוב הזמן הממוצע של הלימודים הוא כ-5 חודשים.

קורס בניית ציפורניים

הרבה אומרים, וגם צודקים, שבניית ציפורניים זה מקצוע רווחי יותר ממקצועות המחשבים והאינטרנט. לימודי תעודה בבניית ציפורניים שמים דגש על עיצוב, חומרים, בריאות הציפורן ועוד. בסיום הלימודים, ניתן לעבוד באחד ממכוני היופי הגדולים, אך לא פחות משתלם מכך – לעבוד כעצמאים. קורס בניית ציפורניים הוא קורס יחסית קצר, ונע בין חודש ל-3 חודשים.

לימודי תעודה מתכנת PHP

שפת התכנות PHP היא השפה הנפוצה והחשובה ביותר בעולם, אשר עוסקת בפיתוח יישומים לרשת האינטרנט. הייחוד של השפה, הוא שהמספר גדול של שרתי אחסון תומכים בה, מה שמגדיל את הצורך במתכנתי PHP. לימודי התעודה יעניקו לכם הזדמנות להיכנס לעולם ההייטק, להרוויח שכר נאה מאוד ולמצוא עבודה בקלות. לימודי תעודה מתכנת PHP הם מקצוע של ממש – הקורס אורך בממוצע כ-6 חודשים.

קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

חולמים לפתח אפליקציה לאנדרואיד? עכשיו זה אפשרי. לימודי תעודה בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד מתמקדים בשפת התכנות הנפוצה Java, ויאפשרו לכם לעבוד במגוון של חברות סטארטאפ והייטק. גם במקרה זה, כמו במקצועות הקודמים, מדובר בתחום חם במיוחד, מבוקש ועם שכר גבוה. מפתח אפליקציות לאנדרואיד תוכלו להיות לאחר כ-6 חודשי לימוד בממוצע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

איך לבחור את לימודי התואר הראשון בלי להתחרט

10 טיפים לפנים יפות בריאות ומלאות חיים ללא ניתוחים