in

כך תבחרי את השמלה השחורה המושלמת למבנה גופך

כך תבחרי את השמלה השחורה המושלמת למבנה גופך

בכל הקשור לפרטי לבוש, הצבע השחור ידוע כצבע מנצח. מלבד זאת שהוא מתאים לכל מאורע ונחשב לאלגנטי ויוקרתי, הוא גם יודע להסתיר ולטשטש מבנה גוף שמקשה על בחירת בגדים חופשית. בין את מלאה, רזה, גבוהה או נמוכה – שמלה שחורה תמיד תצליח להוציא אותך מלכה. בואי למצוא את השמלה השחורה האולטימטיבית והמושלמת למבנה גופך.

מבנה גוף שעון החול

במבנה גוף מסוג זה, אזור החזה והירכיים רחב, ואילו המותניים צרות. בגזרה זו תתאים שמלת מעטפת, הנצמדת במותן ומעט משוחררת באזור האגן והחזה. חשוב להקפיד על חזיה תומכת ומחמיאה, כיוון שאזור החזה ממילא רחב ובולט יותר. כדאי להימנע מחגורה או מכל אביזר שיהיה מונח על אזור המותניים ויחדד את ה”ניתוק” של החזה מהאגן.

מבנה גוף תפוחי

מבנה גוף תפוחי כולל כתפיים, חזה ובטן רחבים, ורגליים רזות וחטובות. למבנה כזה תתאים שמלה שאינה צמודה לגוף, ועדיף שמלת מיני בגזרה ישרה שתחמיא לרגליים ותצניע את האזור העליון של הגוף. במקרה של זרועות מלאות, כדאי להעדיף שמלת שרוולים ארוכים או שרוולים קצרים – אך לא את האמצע.

מבנה גוף משולש

למבנה גוף משולש, בו החלק העליון צר ואזור הבטן והאגן רחבים, תתאים שמלה צמודה בחלק העליון, שמתרחבת מעט בחיתוך מתחת לקו המותן. גזרה זו מתאימה גם לבעלות פלג גוף תחתון קצר, כיוון שחיתוך מתחת לקו המותן נותן אשליה של פלג גוף תחתון ארוך.

ומה אם את נמוכה?

כדאי לתת גובה. שמלה קצרה תהיה עדיפה על שמלת מקסי, גם אם תבחרי לשים עקבים. שמלת שלושת-רבעי, המגיעה עד מתחת לברך, היא הכי פחות מחמיאה. תוכלי לבחור בשמלה עם מחשוף באזור החזה או לחלופין לבחור לענוד שרשרת ארוכה וקלילה שתתן מראה גוף ארוך. הימנעי משמלה בעלת חגורה או בד שמלופף סביב המותניים.

ומה אם את גבוהה?

הימנעי משמלות ארוכות וישרות שיגרמו לך להיראות כמו שרוך, ובמקומן העדיפי שמלות חיות – כיווצים, חגורות וכל מה שניתן כדי ליצור חלוקה של אזורים בגוף כדי לא לתת לו להיראות כמו מקשה אחת ארוכה ולא מחמיאה. אחד היתרונות בגובה הוא שאפשר לוותר על עקבים בומבסטיים, גם אם את לובשת שמלה.

סוג החומר וקישוטים על השמלה

כדי לתת מראה גוף ארוך ורזה, ניתן לבחור בשמלה שחורה בעלת פסים לאורך. פסים לרוחב לא יתאימו כלל במקרה של נשים נמוכות או בעלות מבנה גוף עגלגל. שמלה מבריקה תתאים בעיקר כשהיא מולבשת על מבנה גוף רזה, כיוון שהיא מבליטה קימורים. כלל נוסף הוא, שכשרוצים להוריד תשומת לב מאזור רחב או לא מחמיא, לא מקשטים אותו – לא בהדפסים, לא בנצנצים, לא במחשוף ולא בתכשיטים. שמלה שחורה אמנם עושה פלאים, אבל כדי למקסם את היכולות שלה, חשוב להכיר את מבנה הגוף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

5 האתרים המשתלמים ביותר לקניית בגדי תינוקות

המדריך המלא לשחרור החבילה מהמכס הישראלי