in

משקפי שמש קלאסיים

ישראל היא מדינה קיצית ושמשית ומי שחי כאן נוהג להרכיב משקפי שמש גם בחלק משעות אחר הצהריים והערב, וכן, אפילו בחורף. השמש מסנוורת, וכשאין הגנה מספקת, היא מסוכנת לגוף ולעיניים בפרט. בחירה של משקפי שמש צריכה לקחת בחשבון לא רק את העיצוב והסטייל אלא גם את האיכות כדי לשמור על בריאות העיניים. משקפי שמש הפכו כבר מזמן לפריט עיצוב עם אמירה אופנתית, ולא סתם נבחרות להוביל את הפרסומים שלהם נשים מוכרות ודוגמניות מובילות בעולם. מה חשוב לשים לב לפני שקונים משקפיים, מה הם הטרנדים כיום ומי הן הדוגמניות המובילות שמשווקות את משקפי השמש הטרנדיים?

איך לבחור משקפי שמש?

הבחירה במשקפי שמש צריכה להיעשות הן מבחינת עיצוב ואופנה והן מבחינה בריאותית. צריך לשים לב שהמשקפיים מתאימים למבנה הפנים – רוחב וצורת הראש, עצמות הלחיים והאף – ושהצבעים של המשקפיים מתאימים לגוון העור ולצבע השיער. יש לא מעט אנשים שבוחרים את משקפי השמש שלהם על פי המראה החיצוני שלהן בלבד, ושוכחים את המטרה האמיתית עבורה נועדו משקפי השמש – להגן על העיניים. רכישת משקפי שמש זולות עלולות לגרום דווקא לתוצאה ההפוכה ולהזיק לעיניים שלכם. חשוב לשים לב שהמשקפיים עשויות מחומרי גלם איכותיים, עמידים וחזקים שלא יגרו את העור שלכם ולא יכאיבו מאחורי האוזניים. בנוסף, העדשות צריכות להיות עשויות מחומרים מסנני קרינה ובגוון שמכהה את הסביבה, אך לא יותר מדי. מסיבה זו, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מודדים אפילו עשרות משפיים בחנות, עד שמוצאים את הקומבינציה המושלמת – משקפיים איכותיים, שנראות טוב על הפנים ועושות את העבודה שלהן נאמנה.

מותגים ומחירים

בארץ ניתן להשיג משקפי שמש של כל החברות המובילות – Carolina Lemke Berlin (עם הקולקציה המשותפת לקים קרדשיאן) החברה יוצגה בעבר על ידי בר רפאלי, מה שתרם רבות לעלייתה למודעות של ישראליות רבות, ביחד עם המחירים העממיים יחסית שמאפשרים לרכוש משקפיים טרנדיות במחיר של 200-300 ₪. בנוסף אליו, ישנם המותגים המובילים כדוגמת רייבן, פרדה, ורסצ’ה, ג’ימי צו ווג, שמשקפי שמש מהסדרות שלהם יעלו לכם מאות רבות ואפילו אלפי שקלים. לא תמיד יש לכך סיבה מבחינת איכות המשקפיים, אבל כשלובשים מותג, יש לזה תשלום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

קורס אונליין

חולמים על עבודה בהייטק? קורס חדש בחינם

איך קונים נכס נדל”ן בצורה נכונה?