in

חמשת הטרנדים הכי שווים בתחום התכשיטים לשנת 2019

אין אישה שלא אוהבת תכשיטים, והסיבות לכך הן רבות: הם יהפכו אותך לנוצצת, אלגנטית וישדרגו כל הופעה. יחד עם זאת, תכשיטים טרנדיים הם הרבה יותר מסתם תכשיטים, והם אלה שיגרמו לך לבלוט מעל כולן ולהיות מספר 1 בכל מקום אליו תגיעי. מה הם הטרנדים בתחום התכשיטים לשנת 2019?

תכשיטים א-סימטריים

כמו בתחום האופנה, גם התכשיטים הגיעו אלינו בשנת 2019 כשהם לא סימטריים. במקום אבן אחת במרכז או מספר אבנים המפוזרים בצורה מדויקת וברווחים מדודים, הטרנד של שנת 2019 הוא תכשיטים, ובמיוחד שרשראות וצמידים, ששזורים בהם אבנים ופריטים בפיזור חינני ושובב. לדוגמה, שרשרת שהתליון הוא האות הראשונה בשם, וקצת למעלה, תליון קטן נוסף של מגן דוד חמסה, לב או אות נוספת של בן/בת הזוג. זה מוסיף שיק, ונראה לא מתאמץ מדי.

תליונים עדינים

אם פעם אהבנו ללכת עם שרשרת ועליה אבנים ותליונים עצומים, היום האופנה היא אחרת – כמה שיותר עדין, יותר טוב. אבן זירקון או יהלום שנראים כמו נקודה קטנה אך מנצנצת בחוזקה, לב קטן וכל סימן אחר שאת אוהבת. עדין זה שם המשחק. ישנן שרשראות שאף מחזקות את העדין עוד יותר, כשחוט השרשרת הוא חוט סיליקון שקוף שכמעט ואינו נראה על הצוואר, מה שמבליט עוד יותר את התליון העדין.

נגד עין הרע

בקטגוריית עין הרע נכנסים בעיקר תכשיטי חמסה ועין קטנה מעוצבת. זה נכנס חזק לאופנה, וכל בחורה שנחשבת לחובבת שיק מושבעת מתהדרת בשרשרת עין צמודה לגרון. הצבע לא משנה, והעיטור גם כן לא. מה שחשוב זה העין. תכשיטים שיש בהם אמירה הם תכשיטים טרנדיים.

חומרים וטקסטורות

גם כאן, כמו בעולם האופנה, הברור מאליו יוצא מהמשחק. תכשיטים המשלבים ביניהם משי לצד ברזל, עגילים שהם גם מחוספסים וגם חלקים וצמיד משובץ ומרוקע. כן, הכל ביחד. השילוב בין החומרים והטקסטורות מוסיף נפח להופעה כולה, וגם מעביר מסר אופנתי למדי: אני קצת מזה וקצת מזה.

תכשיטים צבעוניים

תכשיטים צבעוניים משדרגים כל לוק. זאת יכולה להיות שרשרת כסופה עם אבן טורקיז, שתתאים בדיוק לחולצה, או דווקא עגילים עם נגיעה של צבע ענבר, שיתאימו לך מאוד לשיער. היופי בתכשיטים צבעוניים, מלבד זה שהם פשוט יפהפיים, זו היכולת לשחק איתם כאילו הם פרטי לבוש לכל דבר, ולהתאים אותם להופעה כולה. אל תפחדי מצבעים, הם מוסיפים.

איפה מוצאים את התכשיטים הטרנדיים ביותר?

תכשיטים טרנדיים תוכלי למצוא בכל חנות תכשיטים שמכבדת את עצמה, בין אם היא מותג גדול ויוקרתי ובין אם מדובר בחנות בגודל בינוני. כדי לשמור על התכשיטים לפחות לשנה אחת (אמרנו טרנדי), מומלץ לבחור בתכשיטים איכותיים מחומרים שלא משחירים משפריץ קטן של בושם, ושלא ישברו לך בידיים כשתנסי לסגור אותם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

בגדי הים הלוהטים לקיץ 2019 ואיפה קונים אותם