in

הקיץ בפתח, הבגד ים לוחץ! זה הזמן להפטר מעודפי החורף…

הקיץ הגיע! בין אם אתם חובבי הקיץ ובין אם לא, אין ספק שעל דבר אחד כולכם מסכימים – בקיץ הולכים לים. מזג האוויר הישראלי הוא כזה שמחייב לקנות לפחות בגד ים אחד, וליהנות איתו בבריכה, בים או בחופשה מפנקת. יחד עם זאת, אי אפשר להתחמק מהעובדה שבגד הים חושף את הגוף על תכונותיו הטובות יותר והטובות פחות, מה שמצריך מאיתנו להשיל כמה קילוגרמים כדי להיראות במיטבנו.

להיפטר מעודפי החורף

גם אם נזכרתם מאוחר מדי, יש מה לעשות. כיום ישנן מגוון סוגים של דיאטות שאפשר לאמץ, ורובן אם לא כולן יבטיחו לכם השלת קילוגרמים מהירה אך בטוחה. כשדיאטה מהירה מבוצעת באופן מבוקר, הדרגתי (גם אם מהיר) ונכון – אפשר יהיה להשיג תוצאות משמעותיות ותתקבל תחושה נהדרת.

כללי ברזל להורדת שומן מיותר

  • הפחתה בצריכת הפחמימות – בניגוד לדעה הרווחת, ללא פחמימות אין חיים. הפחתה דרסטית בפחמימות, שלא לדבר על הימנעות גורפת מאכילה של פחמימות, פוגעת בבריאות ובכלל זה פוגעת בתפקוד המוח. גוף לא בריא הוא לא גוף יפה.
  • אכילה בשעות מסודרות וקבועות – אין דבר כזה לאכול ארוחה אחת ביום. הגוף שלנו הוא מכונה משומנת, וכשלא מקבל אליו מזון, נכנס ל”מצב חירום”. כלומר, אוגר שומן לשעת צרה ותוקע את תהליך הירידה במשקל. מה מומלץ? לאכול ארוחה קטנה-בינונית כל 3-4 שעות, כדי לשמור על רמת שובע קבועה ולאפשר לגוף להיות כל הזמן במצב של חילוף חומרים פעיל.
  • עוברים למים – מים מאיצים את תהליך הירידה במשקל, ומשקאות מתוקים גורמים לעליה במשקל. כוס שתיה מתוקה טומנת בחובה לא מעט כפיות סוכר. רק מים.
  • אוכל טרי וביתי – וותרו על אוכל מעובד ומתועש שיש בו רכיבים שאינכם מכירים. שמן, סוכר וחומרים נוספים שנמצאים במזונות מסוג זה, גורמים להשמנה. כן, גם אם השניצלונים הקפואים נראית לכם תמימים למדי – הם ממש לא כאלה.
  • פעילות גופנית – אמנם התזונה משפיעה יותר מפעילות גופנית, אך אם תשקיעו בפעילות גופנית, תזרזו יותר את הירידה במשקל ותשיגו גם חיטוב.

דיאטה לא חייבת להיות דבר רע

חשוב לבחור בדיאטה המותאמת אליכם ואל ההרגלים שלכם, כדי שיהיה לכם קל יותר להתמיד בה ולהגיע לתוצאות הרצויות. בחרו בתזונה בה לא תצטרכו לוותר על המאכלים שאתם אוהבים, ונסו לבחור בפעילות גופנית שהיא הרבה יותר מסתם פעילות גופנית עבורכם, אלא תחביב – טניס, שחיה, ריקוד ועוד. אם ניסתם בעבר לרדת במשקל והתקשיתם, בין אם בגלל חוסר ידע מקצועי ובין אם בגלל שלא הצלחתם לשמור על ההישגים שלכם לטווח ארוך, כדאי להיעזר באיש מקצוע כמו דיאטנית ו/או מאמן כושר או לנסות שימוש בתכשירים רפואיים במרשם כדוגמת כדורים שמורידים את התיאבון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

מזונות בריאים וטעימים שהילדים שלנו יאהבו ויבקשו עוד!

כל מה שרצית לדעת על לימודי ראיית חשבון ולא מצאת במקום אחר