שלושת היעדים המהנים והנוחים ביותר למטיילי גיל הזהב

מאת: השקעות | 14/12/19

מי אמר שבגיל הזהב כבר לא מטיילים בחו”ל? ההיפך הוא הנכון. הפנסיונרים משוחררים ממחויבות למקום עבודה יומיומי, ילדיהם כבר גדולים ולא נזקקים לטיפול ובאופן כללי, יש להם הרבה זמן פנוי. עם הזמן הפנוי – מגיעות המחשבות על טיולים בחו”ל.

אז לפני שבוחרים את היעד האידיאלי לחופשה, כדאי לוודא התאמה מלאה לגילו של המטייל, לתחביבים או תחומי העניין שלו וכמובן לתוואי של היעד עצמו מבחינת הנוחות לשוטט בו. שלושת היעדים הבאים מתאימים מכל בחינה לתיירים בני הגיל השלישי שימצאו עניין רב וקלות בטיול.

ורשה – היסטוריה מהולה ביופי אורבני וקניות מערביות

לוורשה יש הרבה מאד יתרונות. קל מאוד להתנועע בה בזכות רשת תחבורה ציבורית נוחה וזמינה, הפולנים המקומיים אדיבים, דוברי אנגלית ברמה גבוהה ובעלי תודעת שירות גבוהה מאוד. העיר יפה ומעניינת וכמובן שיש בה הרבה פנינות היסטוריות למי שמתעניין בנושאים כמו מלחמות העולם או השואה. בסופו של דבר, גם מי שיוצא לסופ”ש שופינג בוורשה לא יכול לדלג על האנדרטאות והמוזיאונים. אל מרכז העיר של ורשה נוח להגיע ומחירי המחייה והקניות נחשבים לזולים. אז מה יש לנו בוורשה? עיר מפותחת תחבורתית, אתרים הקרובים אחד לשני, קניות ומחיה בזול והיסטוריה ותרבות בשפע. כאשר מארגנים היטב ובחוכמה את הטיול, אין ספק שהחוויות תישארנה חקוקות הרבה זמן אחרי החזרה לארץ.

ניו יורק – הרבה יותר מתפוח גדול

מי שלא נסע מעולם לארצות הברית פשוט חייב לעשות זאת עם הגיעו לגיל השלישי. ניו יורק היא לא רק עיר ויעד אלא הרבה יותר מכך, והיא מציעה הכל מהכל – תחבורה ציבורית שקל להתמצא בה, שלל מוזיאונים ואתרים מעניינים, פארקים רחבי ידיים והכל באנגלית נוחה ובנחמדות אמריקאית שאי אפשר להיגמל ממנה. האוכל האמריקאי טעים ומזמין וגם יש בה אינספור ישראלים. אם כבר נוסעים לניו יורק, כדאי שלא יהיה זה טיול קצרצר על מנת להספיק להגיע לכמה שיותר אתרים ולחוות כמה שיותר חוויות בלי לחץ של זמן. אז מה יש לנו בניו יורק? פארקים ומוזיאונים, המוני תיירים ברחובות, שפע מכל טוב וכמה מההצגות הנחשבות בעולם. במידה וזהו הביקור הראשון שלכם בעיר הענקית – בחרו בקפידה את המקומות שחשוב לכם לראות. אל תשכחו להזמין כרטיסים להצגה בברודווי מבעוד מועד!

פריז – קלאסיקה

כל אדם חייב לבקר בפריז לפחות פעם אחת במהלך חיו. פאריז היא עיר יפיפייה שיש בה אתרים מרהיבים, נהר שמחלק את העיר לשתי גדות שונות, מסעדות של אוכל צרפתי טעים וייחודי וכמובן אווירה רומנטית שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. מי שצפה בסרטים צרפתיים יוכל להתחקות אחר אתרי הצילום הפריזאים ויהיה לו נוח מאוד להגיע ממקום למקום בזכות רשת האוטובוסים והרכבת התחתית שמגיעה לכל העיר בקלות ובנוחות. אז מה ש לנו בפריז? קולינריה משובחת, אתרי היסטוריה ותרבות מרהיבים, רומנטיקה ותחבורה ציבורית מפותחת. ביקור בפריז הוא חוויה של תרבות, היסטוריה ויופי ממכר ותמיד חוזרים ממנה עם טעם של עוד.

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

לאט ובזהירות – השמיים נפתחים!

לאחר 4 חודשים בהם ישראלים הפסיקו לטוס לחופשות מעבר לים, כעת ניתן לראות בבירור מגמת עלייה בביקוש הטיסות והחופשות - לטווח הקצר והארוך.
לכתבה המלאה

חולמים על טיול חד פעמי מסביב לעולם? כך תתכננו את המסע של חייכם!

האם חלמתם פעם לנטוש את השגרה ולצאת למסע חד פעמי מסביב לעולם? טיול גלובלי הוא חוויה מרגשת שמאפשרת לחוות תרבויות שונות, נופים עוצרי נשימה ורגעים שלא ישכחו לעולם.
לכתבה המלאה

חמשת המדינות הכי אטרקטיביות לרכישת נדלן עבור ישראלים

בשל המרחק מהארץ מומלץ לבחור בנציג מקומי מבוסס ככל שניתן על מנת להבטיח שקט נפשי והשקעה בטוחה ככל שניתן, דוגמת פילאר מבית ההשקעות של IBI.
לכתבה המלאה