כך תתכננו חופשה של פעם בחיים

מאת: השקעות | 14/12/19

חופשה אקזוטית היא חופשה של פעם בחיים, ובדרך כלל מתאימה לזוגות. היא אמנם לא זולה כי מדובר באזורים שבורכו בפלאי טבע, אבל כשמסתכלים על ההוצאה הכוללת – אולי אפילו חוסכים, כי אלה הם לא יעדים לשופינג ובזבוזים. עם חופים חלומיים של מים בצבעים עזים וחול לבן, עצים מצילים, בעלי חיים שמשוטטים על החוף ומזג אוויר שתמיד נעים – חופשה אקזוטית היא הבחירה הנכונה.

למה כל כך הרבה זוגות בוחרים ביעד אקזוטי לחופשה שלהם?

חופשיות שהן לא אקזוטיות הן חופשות בקצב מהיר. מאתר לאתר, מרכבת לאוטובוס, נכנסים ויוצאים בין החנויות והקניונים. התוצאה במקרים רבים, היא שאנשים צריכים חופשה מהחופשה כי הם מתעייפים מדי. מלבד זאת, חופשה בסגנון הזה אינה מטיבה עם זוגות. נכון, לאכול קרואסון בשאנז אליזה או להתפנק בפסטה ברומא זה רומנטי למדי, אך לא משתווה לרמה של נופש אקזוטי. בחיי היום-יום שלנו כמעט ואין לנו זמן לעצמנו, ובטח שלא לזוגיות. נופש אקזוטי מאפשר לשבור את השגרה ולקחת פסק זמן מהכל, להתרכז באנשים שאיתנו ולנצל כל יום בחופשה בכיף ובמנוחה אמיתית. ואם נודה באמת, תמונות בקאריביים תמיד יותר יפות.

חופשה אקזוטית גם למשפחות

חופשות אקזוטיות הן אמנם יעד מושלם לזוגות, אך יכול להתאים גם למשפחות, וזה נאמר מניסיון. גם אם מדובר בילדים קטנים ולא בבני נוער שיכולים ליהנות מהיעד כמו מבוגרים, אפשר לחפש יעדים שמלבד שמש וים גם מציעים פעילויות מגוונות שמתאימות ליעדים טרופיים, כדוגמת שייט, צלילה, סיורי ספארי, טיולי טרקטורונים ועוד.

אתרים מומלצים לחופשה אקזוטית

  • סרי לנקה – האי השוכן בקצה דרום הודו נחשב לאחד היעדים השווים. באי זה תמצאו חופי רחצה מרהיבים ביופיים, אתרי טבע וארכיאולוגיה  יפיפיים, קידמה ולצדה מנהגים עתיקים.
  • האיים המלדיביים – כשמדברים על חופשה ביעד אקזוטי, מדברים קודם כל על האיים המלדיביים. הם נמצאים באוקיינוס ההודי, בשרשרת של למעלה מאלף איים, כשרק מאתיים מהם מאוכלסים. חול לבן, ים צלול, בקתות על קו המים ואתרי צלילה מרהיבים.
  • איי סיישל – איי סיישל מוקמים באוקיינוס ההודי מערבית לאיים המלדיביים ונחשבים לגן עדן של תיירים. מה תמצאו שם? צלילה, שיט, סקי מים, טיולים מודרכים, טיולי ג’יפים ועוד.
  • ריביירה מאיה, מקסיקו – לאורך חופו הקריבי של חצי האי יוקטן, נמצאים כמה מהחופים המפורסמים בעולם. קנקון, איסלה מוחרס וטולום, שהוכתר כאחד החופים היפים בעולם, הם רק חלק ממנו.
  • אואיי, הוואי – החופים של האי אואיי הם רק חלק קטן מכל התפאורה שמחכה לכם ביעד הקסום הזה. יערות גרם שופעים, מפלים טבעיים ופסגות ירוקות, טיולים בפנים הג’ונגלים ואפשרויות רבות של צלילה.
  • זנזיבר – זנזיבר הוא יעד חדש יחסית, ממש של השנים האחרונות. תוכלו למצוא בו את כל מה שתצטרכו לחופשה אקזוטית מרהיבה, רק תקחו בחשבון שמבין כל היעדים האקזוטיים, מדובר ביעד שבו תמצאו הכי הרבה משפחות.

את החופשה הבאה שלכם תתכננו ביעד אקזוטי

בסופו של דבר, חופשה ביעדים אקזוטיים משיגה את המטרה. בטן-גב, פעילויות אקסטרים ונופים חד-פעמיים עושים טוב לכולם. את החופשה הזוגית הבאה שלכם, תתכננו ביעד אקזוטי.

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

לאט ובזהירות – השמיים נפתחים!

לאחר 4 חודשים בהם ישראלים הפסיקו לטוס לחופשות מעבר לים, כעת ניתן לראות בבירור מגמת עלייה בביקוש הטיסות והחופשות - לטווח הקצר והארוך.
לכתבה המלאה

חולמים על טיול חד פעמי מסביב לעולם? כך תתכננו את המסע של חייכם!

האם חלמתם פעם לנטוש את השגרה ולצאת למסע חד פעמי מסביב לעולם? טיול גלובלי הוא חוויה מרגשת שמאפשרת לחוות תרבויות שונות, נופים עוצרי נשימה ורגעים שלא ישכחו לעולם.
לכתבה המלאה

חמשת המדינות הכי אטרקטיביות לרכישת נדלן עבור ישראלים

בשל המרחק מהארץ מומלץ לבחור בנציג מקומי מבוסס ככל שניתן על מנת להבטיח שקט נפשי והשקעה בטוחה ככל שניתן, דוגמת פילאר מבית ההשקעות של IBI.
לכתבה המלאה