חמשת המדינות הכי אטרקטיביות לרכישת נדלן עבור ישראלים

מאת: השקעות | 30/11/23

השקעות נדל”ן בחו”ל הן ההשקעות המניבות ביותר – המס מופחת, האוכלוסיה גדולה מאוד, הבירוקרטיה לא מתישה, המטבע עובר טלטלות והמחירים נמוכים מאוד. מסיבות אלה ואחרות, ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כספם בנדל”ן בחו”ל. מי הן המדינות האטרקטיביות ביותר לרכישת נדל”ן?

ארצות הברית

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מציעה למשקיע הישראלי היצע של נכסים מניבים. מחירי הנדל”ן בארצות ברית נמוכים מאוד, בעיקר בהשוואה לנכסים דומים בישראל. האוכלוסיה בארצות הברית היא בוודאי גדולה מאוד, מה שיוצר ביקוש גבוה. חוקי המס שונים ממדינה למדינה בתוך ארצות הברית, ולפני שבוחרים מדינה להשקיע בה שווה לעשות סקר שוק מקדים.

בשל המרחק מהארץ מומלץ לבחור בנציג מקומי מבוסס ככל שניתן על מנת להבטיח שקט נפשי והשקעה בטוחה ככל שניתן, דוגמת פילאר מבית ההשקעות של IBI.

פולין

פולין ספגה ירידת מחירים משמעותית בעקבות המשבר העולמי. מסיבה זו ואחרות, היא הפה בשנים האחרונות לכוכב עולה בכל הקשור לנדל”ן. מחירים נמוכים בשילוב עם תיירות פורחת, כלכלה משגשגת ושיטת מיסוי טובה, הופכים אותה ליעד שישראלים רבים בוחרים לרכוש בו נדל”ן.

אנגליה

אנגליה היא מדינה בעלת כלכלה יציבה, תיירות שנמצאת תמיד בטופ ואוכלוסיה אמידה בחלקים נרחבים שלה. הקרבה היחסית לישראל ומחירי הנכסים הנמוכים בהשוואה לארץ, הופכים את אנגליה ליעד מועדף עבור משקיעים ישראלים.

גרמניה

בגרמניה תוכלו למצוא מגוון רחב של נכסים למטרות שונות. רמת החיים בגרמניה היא גבוהה, והמדינה ידועה בחוסן כלכלי שמונע תנודות בשוק הנדל”ן ושומר על המשקיעים. שיטת המיסוי הנהוגה במדינה אמנם מורכבת, אך חברה המתמחה בתחום תוכל לסייע לכם להשיג את התשואה הגבוהה ביותר ולהפוך את העסקה שלכם למשתלמת.
שימו לב שבגרמניה יש הרבה חוקים שמגנים על הצרכנים ומעודדים בעלות על נכסים פרטיים לטובת בעלי אזרחות אירופאית. הזדמנויות הנדלן הטובות יותר מגיעות מהנדל”ן העסקי וגם במקרים האלו מומלץ להסתמך על שותף אמין ומבוסס.

יוון

אולי תופתעו לגלות, אך יוון היא אחת המדינות המומלצות להשקעה. היא מורכבת מאלפי איים קטנים, חלקם מתוירים מאוד, ומספקת היצע רחב להשקעה. יוון מתמודדת עם משבר כלכלי שהביא לירידה במחירי הנדל”ן, מה שמושך אליה משקיעים מכל העולם וביניהם משקיעים ישראלים. הרכבת עדיין לא נסעה, אך המדינה נמצאת בשלבי התאוששות מהמשבר וצפויה צמיחה כלכלית בשנים הקרובות שתעלה את מחירי הנדל”ן, מה שיביא לרווחים נאים עבור מי שהשקיע.

מה הופך מדינה לאטרקטיבית להשקעה?

ישראל היא מדינה בה הנדל”ן יקר מאוד, הבירוקרטיה קשה והמס פוגע באפשרות להרוויח ובגדול. מדינות אטרקטיביות הן מדינות המציאות תנאים הפוכים. מדינות אשר עברו משברים כלכליים חריפים הורידו את מחירי הנדל”ן, וכאן טמונה ההזדמנות לרכישה בזול, ולמכירה ביוקר בעתיד.

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

לאט ובזהירות – השמיים נפתחים!

לאחר 4 חודשים בהם ישראלים הפסיקו לטוס לחופשות מעבר לים, כעת ניתן לראות בבירור מגמת עלייה בביקוש הטיסות והחופשות - לטווח הקצר והארוך.
לכתבה המלאה

חולמים על טיול חד פעמי מסביב לעולם? כך תתכננו את המסע של חייכם!

האם חלמתם פעם לנטוש את השגרה ולצאת למסע חד פעמי מסביב לעולם? טיול גלובלי הוא חוויה מרגשת שמאפשרת לחוות תרבויות שונות, נופים עוצרי נשימה ורגעים שלא ישכחו לעולם.
לכתבה המלאה

התור בגבול סיני ארוך מתמיד

חצי האי סיני היה ועודנו מוקד משיכה לתיירות ישראלית, ובשנים האחרונות חזר להיות יעד אטרקטיבי ביותר.
לכתבה המלאה