התור בגבול סיני ארוך מתמיד

מאת: השקעות | 17/12/19

חצי האי סיני היה ועודנו מוקד משיכה לתיירות ישראלית, ובשנים האחרונות חזר להיות יעד אטרקטיבי ביותר. גם הפיגוע שהתרחש שם בתחילת שנות ה- 2000 לא מרתיע ישראלים מלהגיע לפנינת הטבע ולרצועות החוף המרהיבות, וחרף אזהרות מטעם גופים ביטחוניים רשמיים – הישראלים לא מוותרים על סיני.

הסיבות לכך מגוונות מאוד וגם תלויות בגילו של המבקר הפוטנציאלי. אמנם ישנה ירידה משמעותית במספר המשפחות עם ילדים צעירים אשר בוחרות להגיע לנפוש בחצי האי, אך הצעירים שמחפשים את השקט והשלווה, את החופים הלבנים והחושות המבודדות – לא מוותרים על סיני כל כך מהר. כשמוסיפים לאלה את הצוללנים או את אלה שבכל מחיר ייסעו לסיני ומתמידים בנסיעות – מקבלים לא מעט מבקרים ישראלים שממשיכים לפקוד את חצי האי.

מתי נוסעים לסיני?

לסיני נוסעים הישראלים לאורך השנה כולה, כשבין החודשים מרץ עד אוקטובר מזג האוויר מטיב עימם ואפשר ליהנות מהים. רצועת החוף היא מדברית ומביאה איתה מזג אוויר נוח שמתאים מאד לאופי התיירות המבוסס על חופים ועל רביצה על החוף. חופשות של חגים או סופי שבוע מתאימות גם לגיחות קצרות, אך כדאי לקחת בחשבון שבמועדים אלה החופים לרוב יהיו מלאים – בעיקר בחגים הישראלים. גם במהלך חודשי החורף הישראלי אפשר לראות בסיני לא מעט ישראלים שבורחים מהקור והגשם ומוצאים נחמה רבה בחופים הלבנים ובים התכול, שם מזג האוויר הוא חם מעט מבישראל גם בחורף. אל החופים הקרובים יותר למעבר הגבול ניתן להגיע בנסיעה קצרה במונית – לרוב עד שעה וחצי של נסיעה – דהב, נואיבה, טאבה וראס אל שטן. דרומה מכך הנסיעה היא ארוכה באופן משמעותי, אך בעיר שארם א-שייח, שנמצאת ממש בקצה הרצועה, תמצאו עיר תוססת המתאימה למי שמחפש בילויים, מסיבות, שווקים ואפילו קניונים.

ומה בנוגע לביטחון?

אזהרות בנוגע להגעה לסיני מפורסמות באופן תמידי ובעצם כבר הפכו לקבועות בנוף התיירות הישראלי כבר למעלה מעשור. מכיוון שאין מדובר בחקיקה, הרי שכל אדם יכול לפעול על פי שיקול דעתו וכך אכן עושים לא מעט ישראלים, ורובם אף יגידו לכם שבישראל הרבה יותר מסוכן לשהות. מי שלא חושש ומגיע לסיני מעיד על קבלת פנים חמה, על שירות ברמה גבוהה ועל תחושת ביטחון שחשים בכל מקום. יש שיאמרו שלינה בטאבה, שהיא העיר הקרובה ביותר לגבול היא הבחירה הבטוחה ביותר, אך למעשה – שם התרחש פיגוע גדול לפני 15 שנה. בסופו של דבר, ההחלטה אם לצאת לסיני היא אישית – מה שבטוח, הישראלים לא מוותרים על חצי האי, ומשנה לשנה התור בגבול סיני ארוך יותר ויותר.

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

לאט ובזהירות – השמיים נפתחים!

לאחר 4 חודשים בהם ישראלים הפסיקו לטוס לחופשות מעבר לים, כעת ניתן לראות בבירור מגמת עלייה בביקוש הטיסות והחופשות - לטווח הקצר והארוך.
לכתבה המלאה

חולמים על טיול חד פעמי מסביב לעולם? כך תתכננו את המסע של חייכם!

האם חלמתם פעם לנטוש את השגרה ולצאת למסע חד פעמי מסביב לעולם? טיול גלובלי הוא חוויה מרגשת שמאפשרת לחוות תרבויות שונות, נופים עוצרי נשימה ורגעים שלא ישכחו לעולם.
לכתבה המלאה

חמשת המדינות הכי אטרקטיביות לרכישת נדלן עבור ישראלים

בשל המרחק מהארץ מומלץ לבחור בנציג מקומי מבוסס ככל שניתן על מנת להבטיח שקט נפשי והשקעה בטוחה ככל שניתן, דוגמת פילאר מבית ההשקעות של IBI.
לכתבה המלאה