הפרויקט שמשקיף על קו הנוף של תל אביב

מאת: השקעות | 17/12/19

להתעורר בבוקר, לרוץ בפארק הירקון או על הטיילת בים ואז לחזור הביתה לקומה ה-29 וליהנות מהבריכה שבמרפסת, או לקרוא עיתון במועדון הדיירים האקסקלוסיבי בבניין. זוהי בדיוק שגרת החיים של דיירי פרויקט היוקרה HIGHLINE שבלב מתחם עלית ברמת גן.

חברת “ים סוף” מקבוצת פפושדו עוסקת כבר עשרות שנים בבנייה מאסיבית של מלונות ברחבי העולם, כשבין שאר מלונות הקבוצה תוכלו למצוא את מלונות היוקרה פארק פלאזה, ארנה ו-art’otel. המלונות קנו לעצמם שם והם ידועים בבנייה האיכותית והמתקדמת שלהם, שעושה שימוש בקדמת הטכנולוגיה ומשלבת את הטרנדים האחרונים בעולם התיירות. הפרויקט הנוכחי של החברה הוא דווקא פרויקט נדל”ן למגורים בשם HIGHLINE, פרויקט יוקרה שנמצא בסמוך לצומת עלית, ובקרבת מתחם הבורסה ברמת גן.

זיהינו מגמה בקרב הקהל שלנו” אומרים דוד שרון ויהורם בר שי, שמשווקים את הפרויקט עבור חברת “ים סוף”. “מדובר באנשים בני 55 פלוס, שרוצים לעזוב את הבית הפרטי ולעבור למרכז. הם גרים במקומות כמו רעות, מכבים, רעננה, אבן יהודה או מושבי השרון, ולאחר שילדיהם עזבו את הבית הם מבינים שהם מעדיפים לוותר עליו לטובת דירה שתספק להם את כל הנוחות האפשרית, אבל שתהיה גם קרובה לאזורי הבילוי המרכזיים שמעניינים אותם”.

אזור הבורסה ברמת גן מספק בדיוק את זה. לאחר בניית הרכבת הקלה, דיירי המתחם המקיף את צומת עלית יוכלו תוך דקות ספורות להגיע אל מרכז החיים של תל אביב ולשוב אליו בקלות, בלי להוציא את הרכב מהחניה.

“הדיירים שירכשו את דירות הפרימיום הם אלו שרוצים להמשיך לחיות את חייהם בצורה מלאה, שכוללת את כל הבילויים והתרבות שלעיר יש להציע, והרכבת הקלה, שהבנייה שלה תסתיים בשנת 2021, תאפשר את זה. לאנשים לפעמים קשה לדמיין את הדרך שבה האזור כולו הולך להיראות, אבל הוא יהפוך להיות מרכז נוסף בתל אביב, אזור מרכזי מאוד ושוקק חיים. התוכנית לקירוי איילון והקמת הפארק הנלווה לה יהפכו את האזור למוקד משמעותי ביותר בחיי העיר. מי שרוכש את הדירות אצלנו צריך להסתכל על שלוש או ארבע השנים הבאות, בהן הרכבת הקלה כבר תעמוד וכל מוקדי הבילוי יהיו במרחק של דקות ספורות מפתח הבית”, מספר בר שי.

שרון ובר שי גם מתייחסים לכך שהיום דרוש רכב כדי להגיע מישובים מרוחקים אל מקומות בילוי. “להחזיק שני רכבים זה לא דבר נוח, וגם אם כן – לא תמיד רוצים לצאת עם הרכב לכל מקום. כאן הדיירים יכולים ללכת ברגל למקומות המרכזיים ביותר ואם ירצו, לתפוס את הרכבת הקלה, בין אם ביום יום או בערב כשרוצים לצאת. אנשים שחיים במקומות מרוחקים יותר, כמו מכבים-רעות או אבן יהודה לדוגמה, וירצו להגיע להצגות בהבימה, יצטרכו לצאת לפחות שעה לפני כן מהבית. לעומתם, הדיירים ב-HIGHLINE יצאו ברבע לשמונה ויספיקו להיות שם בזמן, או שיוכלו לקחת מונית ותוך 7 דקות יהיו באולם כבר”.

בקבוצת פפושדו הבינו היטב את אוכלוסיית הדיירים שתתגורר ב-HIGHLINE ואת הצרכים הייחודיים לה. “אנחנו מציעים דירות יוקרה שבנויות בסטנדרט הגבוה ביותר, שמתוכננות בדיוק לצורכי אוכלוסיית הדיירים, ובפריים לוקיישן מנצח. הפרויקט ממוקם בסמיכות לצומת עלית, כמה דקות נסיעה מתל אביב ובמרחק הליכה מפארק הירקון ומהים, אבל מצד שני הוא ממוקם ברחוב שקט ומנותק מהקדחתנות של הצומת, כך שהסביבה עצמה שקטה מאוד, נעימה, ומספקת לבני החמישים ומעלה את רמת ואיכות החיים שהם רוצים לקבל”.

העושר שבפרטים הקטנים

בפרויקט היוקרה HIGHLINE ישנם שני מגדלים בני 29 קומות כל אחד. בפרויקט מתוכנן לובי מפואר בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, חדר כושר, מועדון דיירים ושימת דגש משמעותית על המרחבים הציבוריים.

“הפרויקט בעצם מציע לגור בבניין שהוא ברמת חמישה כוכבים” אומר בר שי. “כשמסתכלים על דירות הפרימיום, אפשר לראות את הסטנדרט המלונאי בו הם נבנות. החשיבה הייתה בפרטים הקטנים, החל מהמרחב המשותף בבית, דרך המפתח למרפסת ועד המקלחות בהן הכנסנו טכנולוגיות חדשניות שנלקחו ממלונות היוקרה המתקדמים ביותר. החשמל בבית הוא מערכת חשמל חכמה וניתן לשלוט בתאורה ובדוד המים דרך אפליקציה ייעודית. כמובן שבכל הבית תהיה גם מערכת מיזוג מלאה, כולל הנמכות. אנחנו עובדים בלספק לדיירים דירה ברמת פרימיום אמתית, עם חשיבה על כל הפרטים הקטנים שמשדרגים באופן משמעותי את איכות החיים ביום יום”.

הדירות, שממוקמות בקומות ה-26 עד ה-29 בשני הבניינים, צופות על כל תל אביב ואזור הפארק, וניתן לראות מהן את הנוף עד הים. “גם כאן הניסיון שלנו בעולם המלונאות וההיכרות עם הקהל הביאו אותנו לקבל כמה החלטות משמעותיות בתכנון הבית. החל מהרחבת החללים המשותפים ועד לחזית הפונה למרפסת. המפתח בדירות הפרימיום לכיוון המרפסת הוא של שבעה מטרים, דרכם הנוף חודר לבית ובעצם מדבר עם עיצוב הפניםהדירה. זה דבר שייחודי לנו ומביא למיצוי הנוף המרהיב שאפשר לראות מהקומות הגבוהות.”

בנוסף לכל, מדובר בהשקעה חכמה

דירות הפרימיום בפרויקט HIGHLINE גדולות במיוחד ביחס לסטנדרט הבניה העכשווי, כשהפנטהאוזים מגיעים לגודל של עד 200 מ”ר, עם מרפסת שמש של כ-160 מ”ר, הכוללת בריכה. אבל בניגוד למחירי תל אביב שלאחרונה נראה שמתחילים להגיע למיצוי, לפנטהאוזים, שבנויים בסטנדרט הגבוה ביותר, יש עוד הרבה לאן לעלות. “עם השנים אנחנו רואים שמחירי תל אביב הפכו לבלתי סבירים. בראייתנו, לא כדאי לזוג שעוזב בית פרטי גדול ברעות או באבן יהודה לרכוש דירה בסכום של מעל 50 או 60 אלף שקל למ”ר.

כשמסתכלים על המפה ורואים את העובדות, מבינים שהאזור של מתחם עלית, בו נמצא הפרויקט, הוא האזור החם הבא, ועוד לא הגיע אפילו למיצוי חלקי של הפוטנציאל שלו. זו קרקע שהולכת להשביח את עצמה במאות אחוזים בשנים הקרובות.

הרכבת הקלה תקרב את המתחם אפילו יותר אל לב תל אביב והמחירים שלה יזנקו. היום עוד אפשר ליהנות מדירות מיוחדות וגדולות במיוחד במחירים אטרקטיביים שהם קצת מעל למחצית ממחירי תל אביב, ובלי להתפשר על כלום. כשתגיע הרכבת הקלה המחירים באזור יזנקו בעשרות אחוזים, ושלא לדבר על רכבת ישראל אשר נמצאת בקרבת מקום וכבר עכשיו מייצגת פוטנציאל של עליית מחירים. דוגמאות לכך אפשר לראות בכל העולם, כשהדוגמה החזקה ביותר היא מתחם היי-ליין במנהטן, שמחיריו זינקו לאחר שעברה תהליך של פיתוח עירוני, וזהו בדיוק המצב בו אנחנו נמצאים היום”.

יום ב 18 במרץ ,2024 | ח' אדר ב' התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה

HELLO תל אביב: בונים את דרך השלום!

חברת אורון נדל"ן משיקה את פרויקט היוקרה  HELLO תל אביב, הזדמנות נדל"נית אדירה, המאפשרת ליהנות מפרויקט יוקרה חדשני.
לכתבה המלאה

איך תמצאו את המקום המושלם לגור בו? הנה לכם מדריך קצר שיעזור לכם לקבל את ההחלטה!

אחת ההחלטות החשובות ביותר שאדם צריך לקבל היא בחירת איזור המגורים. איזור המגורים שבו אנו בוחרים לחיות יכול להשפיע על איכות החיים שלנו, הרווחה הנפשית והחברתית.
לכתבה המלאה
יום ב 18 במרץ ,2024 | ח' אדר ב' התשפ"ד

עדכונים