דירה ראשונה בגיל 24 – זה אפשרי!

מאת: השקעות | 14/12/19

לקנות דירה זה צעד ששמור, כך חושבים רבים, לאנשים בעלי הון עצמי גדול או למי שמוכן לקחת איתו משכנתא ל-30 שנה. אלא שהמציאות שלי הייתה אחרת. קניתי את הדירה הראשונה שלי בגיל 24, בלי לקחת הלוואה שתיגרר איתי שנים קדימה, ולא פחות מכך – קניתי את הדירה שלי בחו”ל. כן, מחירי הדירות בחו”ל נמוכים דרמטית מבישראל.

צעיר בן 24 עם דירה שמכניסה לי כסף

את ההחלטה שלי קיבלתי קצת לפני גיל 22, כשהתלבטתי מה ללמוד ומתי לגשת לפסיכומטרי. הבנתי שאת הכסף הגדול אני לא אעשה מתואר כללי באוניברסיטה, ולצערי הרב, לכל תחום המחשבים אני לא כל כך מתחבר. אז עבדתי בעבודה מועדפת חצי שנה, לקחתי את המענקים של הצבא, גרתי תקופה אצל ההורים וחסכתי שקל לשקל. כעבור 3 שנים, הצלחתי ליצור הון עצמי קטן של 70 אלף ₪, עליו ביקשתי הלוואה נוספת. נכון, אמנם ציינתי בתחילה שלא לקחתי הלוואה, אבל הלוואה שלא תקועה כמו עצם בגרון היא לא באמת הלוואה, ועל זה אפרט בהמשך.

ככה קניתי דירה בחו”ל

דירה יפהפיה באזורים אטרקטיביים במזרח ומרכז אירופה ניתן למצוא בסכומים מצחיקים של 100,000 ₪, וזה מה שעשיתי. כדי להיות בטוח בצעדים שלי, בחרתי לעבוד עם חברה ישראלית שמסייעת ברכישת נדל”ן בחו”ל, ולקחתי הלוואה של 50,000 ₪ עם החזר של פחות מ-1,500 ₪ בחודש, אך זה לא באמת החזר שיצא מהכיס שלי, וכאן טמון הסוד. את הדירה שקניתי השכרתי למקומיים במחיר של 700 יורו לחודש, מה שכיסה את ההלוואה שלקחתי והעניק לי רווח כפול ואפילו קצת יותר. כעבור 3 שנים, ההלוואה נסגרה מבלי שזכרתי שהיא בכלל קיימת, ונהניתי מהכנסה פאסיבית של 700 יורו. לשמחתי הרבה, החברה איתה עבדתי ידעה לסייע לי בייעוץ של דירה במיקום טוב ומתפתח, וכיום היא שווה 950 יורו והמגמה רק בעליה.

יצירת הכנסה פאסיבית שמסייעת לי להמשיך לרכוש נדל”ן

הדרך שלי לרכישת נדל”ן לא נעצרת כאן. היום, לאחר שאני מבין את היתרונות הרבים שיש ברכישת נדל”ן בחו”ל וכמה פשוטה יחסית הדרך לשם, אני ממשיך לחסוך את הכסף שמכניסה לי הדירה שקניתי על מנת לקנות אחת נוספת, וליהנות מהכנסה פאסיבית כפולה. אם תשאלו אותי, בשביל לקנות דירה אין צורך בהלוואה שתרדוף אתכם שנים.

יום ב 18 במרץ ,2024 | ח' אדר ב' התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה

HELLO תל אביב: בונים את דרך השלום!

חברת אורון נדל"ן משיקה את פרויקט היוקרה  HELLO תל אביב, הזדמנות נדל"נית אדירה, המאפשרת ליהנות מפרויקט יוקרה חדשני.
לכתבה המלאה

איך תמצאו את המקום המושלם לגור בו? הנה לכם מדריך קצר שיעזור לכם לקבל את ההחלטה!

אחת ההחלטות החשובות ביותר שאדם צריך לקבל היא בחירת איזור המגורים. איזור המגורים שבו אנו בוחרים לחיות יכול להשפיע על איכות החיים שלנו, הרווחה הנפשית והחברתית.
לכתבה המלאה
יום ב 18 במרץ ,2024 | ח' אדר ב' התשפ"ד

עדכונים