אמרו שלום לפקקים: פרויקט Highline ברמת גן

מאת: השקעות | 30/11/19

הכירו את פרויקט היוקרה  HIGHLINE שבלב מתחם עלית ברמת גן, מרחק נגיעה מתל אביב ו-250 מטר בלבד מתחנת הרכבת הקלה.

זהו עוד בוקר ישראלי טיפוסי. אתם תקועים בפקק האין סופי בדרך לעבודה בתל אביב והתנועה מזדחלת לאיטה. נווט ה- WAZE רק מוסיף לייאוש הכללי כשהוא מעדכן מפעם לפעם על עיכובים ופקקים נוספים בדרך. בתוככם אתם מדמיינים את עצמכם פורצים בסערה מהפקק המתסכל ועולים על הנתיב הריק במהירות שיא, אבל כמו תמיד אתם מתפכחים בתוך רגע או שניים, וממשיכים בזחילה המייאשת בפקק.

אם תעשו חשבון פשוט תגלו דבר מדהים: שעתיים ביום (שעה הלוך ושעה חזור) משמעותן 10 שעות בשבוע ומשכך 40 שעות חודשיות! כן, אתם כמו כל תושבי כפר סבא, רעננה, מושבי השרון ולחילופין תושבי רחובות, נס ציונה ומושבי השפלה, נאלצים לבזבז חמישה ימים מלאים בחודש על הכבישים רק בשביל להגיע לעבודה ולחזור ממנה.

אם גם לכם, כמו לרבים אחרים, הריטואל הזה הפך למעמסה, אז הכירו את פתרון המגורים האולטימטיבי עבורכם, פרויקט HIGHLINE של קבוצת פפושדו הידועה, זה שיחסוך לכם את הפקקים ויעניק לכם זמן עבודה נוסף והכי חשוב זמן איכות עם בני המשפחה.

סטנדרט בנייה גבוה

פרויקט היוקרה HIGHLINE כולל שני מגדלים בני 29 קומות כל אחד, כאשר הראשון ביניהם נמצא כעת בשלבי בנייה מתקדמים. מרבית הדירות שבו כבר נמכרו, ונכון לעכשיו נותרו בו דירות ספורות, בעיקר דירות 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ענקיים ומפנקים במיוחד. הפרויקט ממוקם בסמוך לצומת עלית ובקרבת מתחם הבורסה ברמת גן, מה שאומר שהוא נמצא במרחק נגיעה ממש מתל אביב, עם מחירים של רמת גן. כאשר הרכבת הקלה תיפתח בשנת 2021 עם תדירות של רכבת בכל 3 דקות, ניתן יהיה להגיע לכל מרכזי העסקים, הבילוי והפנאי של תל אביב, תוך דקות ספורות, ללא צורך כלל להשתמש ברכב הפרטי. לתושבי הפרויקט יהיה מדובר על הליכה של 4 דקות בלבד עד לתחנה כי זו ממוקמת כ-250 מטר בלבד מהפרויקט.

יזמית הפרויקט היא חברת ים סוף, זרועה הנדל”נית של קבוצת פפושדו. חברה זו שמה דגש מיוחד על סטנדרט בנייה גבוה במיוחד וכיאה לקבוצת פפושדו, בעל אלמנטיים מלונאיים של ממש. במגדל היוקרתי תוכלו למצוא בין השאר מועדון כושר, מרחבים ציבוריים ירוקים, מרפסות שמש ענקיות, ועוד. גם בעיצוב ואבזור הדירות שמה הקבוצה הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ובכל דירה ניתן למצוא אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים החל מהמפתח למרפסת וכלה במרפסות רחבות הידיים. כמו כן, בדירות הותקנה מערכת חשמל חכמה וניתן לשלוט בתאורה ובדוד המים דרך אפליקציה ייעודית.

רוצים עוד? ובכן, בכל הדירות יש מערכת מיזוג מלאה, שואב אבק מובנה, ועוד. יתירה מכך, הדירות, שממוקמות בקומות ה-26 עד ה-29 בשני הבניינים, צופות על כל תל אביב ואזור הפארק, וניתן לראות מהן את הנוף עד הים, ובעתיד הקרוב כאשר התוכנית לקירוי נתיבי איילון תקרום עור וגידים ייהנו דיירי הפרויקט מנוף ירוק פתוח של פארקים, מדשאות ומזרקות.

בשורה התחתונה

בסופו של יום, פרויקט HIGHLINE מציע לכם שילוב מנצח של מגדל יוקרה בעל אלמנטים מלונאיים וטכנולוגיים, מחירים שפויים, איכות חיים, נוף פתוח, והכי חשוב מיקום אולטימטיבי בו תוכלו להגיע למרכז תל אביב בתוך דקות ספורות ברכבכם הפרטי או באמצעות הרכבת הקלה שבקרוב מאוד תחל לפעול.

יום ב 18 במרץ ,2024 | ח' אדר ב' התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה

HELLO תל אביב: בונים את דרך השלום!

חברת אורון נדל"ן משיקה את פרויקט היוקרה  HELLO תל אביב, הזדמנות נדל"נית אדירה, המאפשרת ליהנות מפרויקט יוקרה חדשני.
לכתבה המלאה

איך תמצאו את המקום המושלם לגור בו? הנה לכם מדריך קצר שיעזור לכם לקבל את ההחלטה!

אחת ההחלטות החשובות ביותר שאדם צריך לקבל היא בחירת איזור המגורים. איזור המגורים שבו אנו בוחרים לחיות יכול להשפיע על איכות החיים שלנו, הרווחה הנפשית והחברתית.
לכתבה המלאה
יום ב 18 במרץ ,2024 | ח' אדר ב' התשפ"ד

עדכונים