3 רשתות השיווק המשתלמות ביותר לקניות און ליין

מאת: השקעות | 14/12/19

קניות אונליין הן כבר מזמן לא מסתיימות בבגדים ומוצרי טיפוח. חלב, ביצים, ירקות ובשר, גם אותם ניתן להזמין דרך האינטרנט ולקבל עם שליח עד הבית.

מעבר למחיר, שנדרש להיות זול אף יותר מבסופר עצמו, אנחנו מצפים שהמוצרים יגיעו אלינו כשהם מקוררים (כשנדרש), ארוזים היטב ובזמן. מי הן רשתות הסופרים המצטיינות?

רמי לוי

רמי לוי שיווק השקמה היא רשת קמעונית שהביאה איתה מהפכה צרכנית של ממש. הנהלת הרשת חרטה על דגלה השקה של מותג בית מצוין והוזלה של עשרות אחוזים במוצרי צריכה בסיסיים. אתר האינטרנט המקוון להזמנות נותן שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים והמשלוחים מגיעים בטווח של יום-יומיים קדימה בחלון זמנים של ארבע שעות. בגלל הפריסה הרחבה של סניפי רמי לוי, אזורים רבים בארץ יכולים ליהנות מקניה מקוונת באחת הרשתות הזולות בישראל. באתר אפשר למצוא את כל המוצרים מתוצרת כל החברות, לרבות מותג הבית של החברה והכל במחירים טובים ומשתלמים.

שופרסל

שופרסל היא רשת סופרמרקטים גדולה ומוכרת מזה שנים רבות בכל המדינה. הנהלת הרשת עושה מאמצים לספק מוצרים איכותיים וטריים עד בית הלקוח תוך שמירה על רמה גבוהה ביותר של שירות על מנת להישאר זו שמחזיקה במונופול הקניות לבית בכל רחבי המדינה, ולא סתם היא ענקית הקניות אונליין בגזרת רשתות הסופרים. המוצרים הם במגוון גדול יותר ממה שמוצע בסניפים, והחיפוש באתר נוח למדי ולא מצריך התעסקות מרובה.

מגה אונליין

אמנם רוב הסניפים הגדולים כבר עברו הסבה לרשת אחרת, אך אתר האינטרנט עדיין נושא בגאווה גדולה את שם הרשת וניתן להשיג בו את כל סוגי מוצרי הצריכה למשפחה ולעסק. חלון הזמנים של המשלוחים נוח וגמיש, האתר ידידותי למשתמש ונוח מאוד לגלוש בו ולבצע הזמנות. קל ונוח להתחבר עם שם המשתמש והסיסמא, והאתר גם זוכר הזמנות קודמות ומוצרים שמזמינים באופן קבוע, כך שמשימת הקניות היא גם מהירה וגם לא מאפשרת בזבוז יתר.

איך בוחרים ממי להזמין?

אם ישנה רשת שאתם אוהבים לקנות בה בקביעות, נסו את אתר האינטרנט שלה. רשת שמקפידה על טריות ואיכות גם בסניפיה, וודאי תקפיד על כך במשלוחים שלה, ולחלופין – אם המחיר הוא הפקטור העיקרי עבורכם, נסו את המשלוח של הסופר המשתלם כלכלית.

יום ו 29 במרץ ,2024 | י"ט אדר ב' התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

בתכונות הנשיות שלי טמונים יתרונות אדירים שמשרתים אותי בעולם ההשקעות

אני לא חוששת לשאול שאלות, להקשיב, לחקור וללמוד. התכונות האלה - תכונות "נשיות" אופייניות - עוזרות לי לקבל החלטות טובות יותר כמנהלת, והן גם תכונות רצויות לכל משקיע.
לכתבה המלאה

השקעות פיננסיות מתחילות בהשקעה בעצמך

אם נמנעת עד-כה מביצוע השקעות פיננסיות מתוך חוסר ניסיון, אני כותבת לך כדי להזכיר שזה עוד עולם תוכן, אחד מיני רבים בחייך, שתוכלי לכבוש במספר צעדים פשוטים.
לכתבה המלאה

אם סבתא שלי הייתה משקיעה 100 דולר במדד s&p-500

מה שמשך אותי לשוק ההון היה היכולת להשקיע בדברים שטמון בהם ערך מוסף. את בסך הכל צריכה לזהות מה מרגש אותך ולהתחיל להשקיע, וזה יותר פשוט ממה שנדמה לך.
לכתבה המלאה
יום ו 29 במרץ ,2024 | י"ט אדר ב' התשפ"ד