הדמיה להמחשה בלבד | קרדיט: 3DVISION
in

LoveLove

צפון נתניה זה המרכז החדש

המשקיעים כבר זיהו ומבינים היטב: צפון נתניה הוא הדבר הגדול הבא

50 עסקאות שנחתמו במכירה המוקדמת מעידות: ההתחדשות העירונית של צפון העיר נתניה נמצאת בעיצומה, ופרויקט N סוקולוב ממחיש זאת היטב. המשקיעים כבר זיהו ומבינים היטב: צפון נתניה הוא הדבר הגדול הבא!

משהו קורה בצפון נתניה. אזור זה של העיר, שבמשך שנים לא טופח דיו ולא ניתן עליו דגש, הופך לדבר הבא. הגודש במרכז ובדרום נתניה והתפתחותה המהירה של העיר מביאים את פיתוח הנדל”ן בה לנוע צפונה, שם עוד יש עתודות קרקע בהן ניתן להשתמש ובניינים ישנים שאפשר לפנות במסגרת פינוי-בינוי, כשבמקומם ייבנו פרויקטי מגורים מודרניים ועדכניים.

מדובר בצעד אסטרטגי מתבקש, שכן מלבד עובדת היעדרן של עתודות קרקע במרכז נתניה ובדרומה אי אפשר להתעלם מכך שצפון העיר נמצא במיקום אופטימלי: סמוך למחלף איינשטיין המוביל לכביש החוף וקרוב למרכז העיר ולחוף הים. התזוזה צפונה כבר גלויה וברורה למומחי נדל”ן ולמשקיעים אך נראה שהיא עדיין נסתרת מרבים אחרים, בכללם תושבי נתניה המחפשים את המקום הנכון לביתם הבא או תושבים מערים אחרות השואפים לעבור לעיר. רבים מאלו לא יודעים שבצפון נתניה צפויות להיבנות בשנים הקרובות לפחות 4,000 יחידות דיור חדשות, חלק ניכר מהן במגדלי מגורים חדישים שיחליפו בנייה ישנה. הפוטנציאל להשבחה הוא עצום ומכאן שמדובר הן במקום טוב לגור בו והן בהשקעה כלכלית כדאית שצפויה להניב פירות.

הדמיה להמחשה בלבד | קרדיט: 3DVISION
הדמיה להמחשה בלבד | קרדיט: 3DVISION

בנייני רכבת ישנים הופכים לשכונות משגשגות בפרויקטים אטרקטיביים

החברות אזורים והחברה להתחדשות נתניה  היו מהראשונות שזיהו את פוטנציאל צפון נתניה ועשו משהו בנדון. אזורים, היוזמת ומתכננת פרויקטי בנייה בישראל כבר למעלה מ-57 שנים, בונה כיום את פרויקט New Netanya, בשיתוף עם החברה להתחדשות נתניה. הפרויקט מביא לצפון העיר את התפיסה ההיברידית: אורח חיים מודרני היוצר חיבור אמיתי בין הבית לקהילה. מגורים בפרויקט יספקו לתושביו מענה לכל צורך משמעותי: נגישות למחלפים ולעורקי תנועה מרכזיים, גני ילדים ובתי ספר ממש בתוך המתחם, שטחי מסחר, מתחמי בילוי ופנאי וחוף ים במרחק הליכה. כל זה באריזה אדריכלית מרהיבה ובסטנדרט מגורים גבוה.

באזורים מספרים שקונספט המגורים ההיברידיים נסמך על גישת הארכיטקטורה העירונית המתקדמת הקרויה “עירוב שימושים”. גישה זו הגיעה מההבנה שתושבים מעוניינים שסביבתם תציע להם לא רק את קורת הגג תחתיה הם ישנים אלא גם את השירותים שהם צורכים: לימודים, עבודה, מסחר ופנאי. כך הם יכולים להעביר חלק ניכר משגרת יומם בסביבתם הביתית, להסתמך פחות על כלי רכב ולחסוך זמן רב, שכן הכל קרוב להכל.

החברות  זיהו את צפון נתניה כאזור המתאים ליישום הגישה הזאת, שכן מדובר באזור מרכזי שלמעשה כבר בנוי ושהתשתיות בו קיימות. מה שנשאר זה לבצע בו את המהפך הגדול: הפיכת בנייני רכבת ישנים לשכונות משגשגות בפרויקטים אטרקטיביים ובסטנדרטי מגורים גבוהים. New Netanya היא הסנונית הראשונה לכך: שני פרויקטים, הראשון ברחוב סוקולוב והשני ברחוב בארי, שבכל אחד מהם יוקמו מספר בניינים של מעל לעשרים קומות, בכולם דגש משמעותי על אדריכלות עילית.

כבר הבנתם את הפוטנציאל של צפון נתניה? מהרו וצרו קשר לפרטים

הפרויקט הראשון המשווק במסגרת New Netanya הוא “N סוקולוב”, שיעמוד בצומת הרחובות המרכזי סוקולוב-ויצמן ויכלול שלושה מגדלי יוקרה בני 24 קומות. יהיה זה מוצר הוליסטי שיספק חוויית מגורים שלמה ומודרנית, מוצר היברידי חדשני המשלב בין דירה בסטנדרטים הגבוהים של ‘אזורים’, ריאות ירוקות, מערכת חינוך מתקדמת במתקנים חדשים ושדרת מסחר עשירה בכל טוב. כל זאת במיקום המתפתח ביותר בנתניה.

תמהיל הדירות ב-“N סוקולוב” הוא של 3, 4 ו-5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. המפרט הטכני של כל הדירות הוא ברמה גבוהה. דיירי הפרוייקט יהנו מחללים משותפים דוגמת לובי כניסה מפואר, חדר אירועים פרטי, חדר כושר מושקע וחדר גיימינג מאובזר.. הדירות צופות בחלקן לכיוון הים או שיש מהן נוף פתוח לים.

 

“עד עתה נמכרו עשרות דירות בפרויקט, רובן למשקיעים שזיהו לפני כולם את פוטנציאל ההתחדשות של צפון נתניה ואת הצפי לעליות מחירים באזור”, מעדכן יוני בראל, סמנכ”ל המכירות של “אזורים” .”אנו רואים שגם פרויקטים נוספים שהחלו להיבנות באזור זוכים לביקוש ער. באופן מעניין, רוב הקונים אינם מגיעים מנתניה”.

איך אתה מסביר את זה?

“כנראה שזה לא מקרי: למשקיעים מבחוץ יש את המבט החיצוני, הנייטרלי והאובייקטיבי. הם בודקים את הפוטנציאל העתידי, עושים את חישוביהם ופועלים בהתאם. תושבי מרכז העיר סובלים כבר שנים מהיצע נמוך של דירות חדשות , רבים מחוברים לאזור אך נאלצים לעברו לדרום ומזרח העיר כדי לגור בדירה חדשה.. פרויקט “N סוקולוב” שלנו יאפשר לתושבים כאלו להישאר באזור מרכזי בנתניה ולזכות באיכות החיים לה הם שואפים. “אזורים” והחברה להתחדשות נתניה מתכננות ביחד אלפי יחידות דיור חדשות באזור צפון העיר – דבר שיהפוך את האזור המתחדש למיקום מבוקש מאוד לכל תושבי השרון ולתושבי נתניה בפרט”.

אם קראתם עד כאן אז בטוח כבר הבנתם כמה צפון נתניה היא הדבר החם הבא…. עכשיו רק נשאר לכם למלא את הפרטים ומנהל המכירות של הפרויקט ישמח לעמוד לרשותכם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

ההדמיה להמחשה בלבד

Moment בת ים: לגור בדירת פרימיום, רגע מתל אביב

מה משתלם – מיזם ההטבות של מעיין אדם ושווה לבדוק