in

LoveLove

למה אני כל כך אוהבת לקנות בחנויות יד שניה

אין אישה שלא אוהבת שופינג, ואם נודה באמת – גם גברים אוהבים. אולי בסתר, אבל אוהבים. בעידן הנוכחי, אפשר לקנות בגדים כמעט בכל מקום. ברחוב ובקניונים, בשווקים ובעיקר ברשת. אתרים על גבי אתרים, שמבטיחים לכם מוצרים באיכות גבוהה ובמחירי רצפה. אחרי שנים של סקירת מרבית החנויות בארץ, הגעתי למסקנה – בגדי יד שניה הם הקניה הטובה ביותר.

האיכות מנצחת

לפני הכל, חשוב לדעת שבחנויות בגדי יד שניה יש סינון. לא כל בגד מתקבל, וחשוב שהאיכות תהיה טובה – בגד נקי, שמור ואיכותי. אמנם בגדים שיוצרו בחו”ל, אבל לא בשוק הסיני. האיכות היא באמת טובה, ולראיה – הבגדים נשמרים למשך שנים רבות. וכן, אני מעדיפה בגד יד שניה שעבר דרך, מאשר בגד חדש שיוצר בתנאי עבדות ברחבי אסיה. אני אוהבת את העובדה שלכל בגד בחנות יד שניה יש סיפור. אני יכולה לראות את הג’קט המחויט שקניתי על אישה אלגנטית מעיר אחרת, שאולי הייתי שמחה לקבל ממנה קצת השראה.

אופנה שלא נגמרת

אם תסתכלו בחנויות יד שניה, תוכלו לראות שכמעט כל הפריטים שנמצאים על הקולבים הם בעצם הגרסה הראשונית למה שניתן למצוא היום על המדפים ברשתות. בסופו של דבר, אופנת שנות ה-80 וה-90 היא האופנה הטובה ביותר, וכל מה שמיוצר היום הוא בסך הכל שחזור. לא היה מקרה בו לבשתי לאירוע בגדי יד שניה והוחמאתי על הסגנון מכל עבר. חולצות, מכנסיים, ג’קטים ושמלות, והמון אקססוריז משגע – חגורות, צעיפים, כובעים וגם תכשיטים.

המחיר, גבירותיי ורבותיי

בגדי יד שניה נמכרים בשליש מחיר מהנהוג בשוק. לא בגלל שהם לא טובים, אלא בגלל שאין מתווכים בדרך. לא יצרן, לא יבואן ובמקרים מסוימים אפילו לא בעל רשת. לכן, התשלום הוא סמלי, ואף יותר מכך – ישנן חנויות יד שניה שאפילו מוכרות בגדים במשקל, וכך למעשה יצאתי עם שלושה זוגות מכנסיים ושתי חולצות בסכום של 120 ₪. ותאמינו לי, שום מכנס או חולצה אחרים לא היו כל כך יפים ולא ישבו עלי כל כך טוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

נותרו דירות אחרונות בהרצליה HILLS. גם אתם יכולים לגור במתחם עם קאנטרי פרטי

קורס אונליין

חולמים על עבודה בהייטק? קורס חדש בחינם