ירדן – מסבירה פנים לתייר הישראלי!

מאת: השקעות | 14/12/19

ירדן היא מדינה בעלת הסכם שלום עם ישראל, ועדיין יש לא מעט חשש מפני ביקור בה. לא מעט ישראלים מבקרים בה מדי שנה ופוגשים יופי רב, תרבות מעניינת והון אנושי מגוון. היתרון הגדול ביותר הוא שאין צורך לטוס לבירת ירדן כדי לטייל בה – ניתן להגיע עם הרכב הפרטי למעבר הגבול.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שהביקור בירדן חייב להיות במסגרת טיול מאורגן או עם מדריך פרטי, שכן אי אפשר לעבור את הגבול ולטייל לבד. קל למצוא מדריכים שימתינו מצדו הירדני של הגבול וביחד איתם לחוות את היופי והעושר של המדינה.

פטרה – מתי ולאן לנסוע?

פטרה היא היעד המבוקש והפופולרי ביותר בקרב הישראלים. הקרבה שלה לישראל, כמו גם היופי שהיא מציעה הפכו אותה ליעד תיירותי שמתאים אפילו לטיולים של יום אחד בלבד. הדרך הנוחה ביותר להגיע אליה היא דרך מעבר הגבול עקבה שסמוך לאילת, שם גם ניתן להשאיר את הרכב בעת הביקור בצד הירדני של הגבול. בפטרה אפשר ליהנות ממזג אוויר נוח ברוב ימות השנה, מזג האוויר המדברי אשר מוכר באזור הערבה התיכונה כאן בישראל. כאשר מטיילים עם מדריך ירדני מוסמך הפורס את חסותו על המבקרים שאותם הוא מלווה – הטיול יהיה בטוח גם עבור משפחות עם ילדים וברוב המקרים אין ממה לחשוש. פטרה היא מוקד תיירותי לתיירים מכל העולם המבקרים בירדן עצמה או למגיעים אליה דרך ישראל.

שמורת הטבע ואדי רם – פנינה במרחק נסיעה מעקבה

במרחק של קצת יותר משעה נסיעה מעקבה, שוכנת פנינת טבע בדמות שמורת הטבע ואדי רם המתאימה לנסיעה בכלי רכב 4X4. אפשר לשכור רכבים כאלה לנסיעה עצמאית או להגיע עם הרכב הישראלי הפרטי דרך מעבר הגבול בעקבה. הוואדי הוכרז זה מכבר כשמורת טבע על ידי סוכנות אונסק”ו של האו”ם, כמו גם על ידי ממשלת ירדן. מדובר בשמורה פראית מדברית טבעית עם אבני חול וגרניט. במקום אפשר ליהנות גם מרכיבה על סוסים או גמלים, לינת שטח או מסלולי טבע למטיבי לכת. בכפר ואדי רם הסמוך ניתן ליהנות משירותי תיירות כמו בתי מלון או בתי הארחה ברמות שונות, מסעדות ושכירת שירותי טיולים בוואדי.

ירדן – מסבירה פנים לתייר הישראלי!

הטיולים בירדן נחשבים לבטוחים, מהנים ומיוחדים במינם. משפחות ובודדים רבים נוסעים לבקר במדינה השכנה לאורך השנה כולה ונהנים מסבר פנים יפות, מקבלת פנים חמה ומטיול בנופים מרהיבים שלא חווים בכל מקום. השהות במדינה נחשבת לזולה ונוחה ולכן טיול של מספר ימים יהיה זול באופן משמעותי מכל חופשה אחרת, בארץ או בחו”ל. עם הזמן הולך ועולה מספר התיירים המבקרים בירדן ופותח אותה לפנים בינלאומיות.

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

לאט ובזהירות – השמיים נפתחים!

לאחר 4 חודשים בהם ישראלים הפסיקו לטוס לחופשות מעבר לים, כעת ניתן לראות בבירור מגמת עלייה בביקוש הטיסות והחופשות - לטווח הקצר והארוך.
לכתבה המלאה

חולמים על טיול חד פעמי מסביב לעולם? כך תתכננו את המסע של חייכם!

האם חלמתם פעם לנטוש את השגרה ולצאת למסע חד פעמי מסביב לעולם? טיול גלובלי הוא חוויה מרגשת שמאפשרת לחוות תרבויות שונות, נופים עוצרי נשימה ורגעים שלא ישכחו לעולם.
לכתבה המלאה

חמשת המדינות הכי אטרקטיביות לרכישת נדלן עבור ישראלים

בשל המרחק מהארץ מומלץ לבחור בנציג מקומי מבוסס ככל שניתן על מנת להבטיח שקט נפשי והשקעה בטוחה ככל שניתן, דוגמת פילאר מבית ההשקעות של IBI.
לכתבה המלאה