in

טבעונות ואופנה מה הקשר?!

התזונה הטבעונית ידועה כתזונה שלא מבוססת כלל על מזונות שמקורם מהחי (בשר, ביצים וחלב). לצד ניהול אורח חיים שכזה, עבור הרבה טבעונים לא די בתזונה טבעונית – הם גם לא משתמשים במוצרים שנוסו על חיות או עובדו מחיות. כך, תעשייה שלמה הפכה את פניה, וכיום ניתן למצוא אופנה טבעונית, בה הצמר, הפרווה או העור – לא היו פעם שייכים לבעל-חיים. מי הם המותגים הידידותיים לטבעונים, מה הם המחירים ואילו פרטי לבוש ניתן למצוא?

אילו מוצרים ופרטי לבוש טבעוניים ניתן להשיג כיום?

כיום, גם השמיים אינם הגבול ואפשר להשיג כמעט כל פריט לבוש רגיל בתצורה טבעונית וידידותית לבעלי חיים ולכדור הארץ בכלל – תיקים, אביזרי אופנה (חגורות, כובעים, צעיפים, נרתיקים ואפילו תכשיטים) וכמובן פרטי לבוש כדוגמת חולצות, מכנסיים, שמלות ונעליים. הארגונים שמובילים את המאבק של בעלי-החיים ומנסים להביא את אורח החיים הטבעוני לתודעתם של כמה שיותר אנשים, מעודדים את החברות המייצרות ואת הרכישה של הפריטים. נעליים טבעוניות מבוססות על שימוש בסוליות גומי או פלסטיק גמיש ובדים עמידים וחזקים, ייצור תיקים טבעוניים מבוסס על מגוון של טקסטילים ואריגים ובאופן כללי ניתן לומר שבזכות התקדמות והתפתחות בעולם התעשייה קל יותר להסתמך על חומרי גלם ידידותיים לבעלי החיים. למעשה – אין באמת צורך בשילוב של עור ופרווה על מנת לייצר פרטי לבוש כאלה ואחרים.

מוצרים, מותגים ומחירים

  • מותג התיקים Simplme – מותג ישראלי שכל כולו אהבה לבעלי חיים בשילוב של עיצוב מינימליסטי ועדין של תיקי יום-יום ותיקים לאירוע. ניתן להשיג נרתיקים ותיקים בגדלים ועיצובים שונים במחירים שנעים בטווח של 150-400 ₪.
  • Slav&So – מוצרים סרוגים בעבודת יד – שטיחים, סלסלות, צעיפים ועוד – בית עסק ישראלי שמתגאה בסריגה בבדים וניתן להשיג בו תיקי קלאץ’, תיקים למחשבים וכל סוגי התיקים בטווח מחירים של 300-400 ₪.
  • Evora – ייבוא אביזרי אופנה ותכשיטים מפורטוגל, מתוצרתה של החברה המקומית המוכרת בעלת אותו השם.
  • Shanili – מותג ישראלי לנעליים טבעוניות. נעלי נשים וגברים לכל יום או אירוע, ללא שום מרכיב מהחי ובמחירים הוגנים ומשתלמים הנעים סביב 300-500 ₪.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

הטרנדים הכי לוהטים לחורף 2020!!

מטבח מעוצב

מהמטבח החוצה – עיצוב הבית בהתאם לסגנון המטבח