חמשת המוצרים הכי נקנים על ידי ישראלים ברשת

מאת: השקעות | 17/12/19

אם יש משהו שישראלים אוהבים במיוחד – זה לקנות. ואם אפשר לעשות את זה מבלי לצאת מהבית, מה טוב? לפניכם חמשת המוצרים הכי נקנים ברשת, כולל קישורים לאתרים. תיהנו!

צעצועים

לגו ופליימוביל נחשבים למותגים שיקר מאוד להשיג בארץ בשל מיסי ייבוא גבוהים. במשך לא מעט זמן חיפשו הצרכנים הישראלים חלופה זולה יותר ולאחרונה אכן מצאו אותה, בדמות אתר בריטי – https://www.thehut.com/. באתר אפשר למצוא את כל מותגי הצעצועים המבוקשים והאהובים במחירים משתלמים וכדאיים ואם כל זה לא מספיק – החל מסכום של 40 פאונד יישלחו המוצרים לישראל ללא דמי משלוח. אין ספק שמדובר בעסקה כדאית במיוחד ואכן מדובר באחד מהאתרים המבוקשים והפופולריים ביותר.

בגדים

הישראלים אוהבים לקנות בגדים – גם לעצמם אבל בעיקר לילדים שלהם. לצורך כך אומצו שני אתרים מובילים שהפכו לפופולריים במיוחד – נקסט, שלאחרונה גם הושק בו אתר ישראלי (https://www.next.co.il/he) ואסוס – https://www.asos.com/. בשני האתרים ניתן להשיג את כל פריטי הלבוש לכל המשפחה, כולל הלבשת בייסיק, פריטים העשויים מ- 100% כותנה ואפילו חולצות בסיס שמתאימות להדפסת סמלי בית הספר. באסוס יישלחו ההזמנות ללא תשלום ונקסט מצטיינים בהלבשה לילדים, תינוקות ופעוטות. מומלץ לשים לב לימים שבהם ללא הודעה מוקדמת ניתנות הנחות משמעותיות על כל מוצרי האתר.

אביזרי אלקטרוניקה, גאדג’טים ומתנות

GearBest הוא אתר שמרכז את כל אביזרי התקשורת והאלקטרוניקה שכולנו צריכים, כמו גם מתנות, גימיקים ואביזרים שמתאימים לנסיעות. הישראלים מוצאים בו כבלים ומטענים שונים, כריות שינה למטוס או הדום מתנפח לרגליים. המחירים נמוכים ומשתלמים, ומדובר במוצרים איכותיים מתוצרת חברות מוכרות ומחירי משלוח נמוכים. ברוב המקרים יגיע המשלוח, כתלות בגודל החבילה, היישר לתיבת הדואר של הלקוח ולא יכריח אותו לכתת רגליו אל סניף הדואר המקומי: https://www.gearbest.com/.

בשמים, איפור ומוצרי טיפוח

בשמים מקוריים ואיכותיים, מוצרי איפור וטיפוח של מיטב החברות המוכרות והמובילות – את כל אלה מוצאים הישראלים (והישראליות, בעיקר) באתר המזרח אירופאי https://www.strawberrynet.com/he-il/main.aspx. האתר מציע אפליקציה משיקה שמאפשרת הזמנה נוחה וקלה דרך הטלפון הנייד ומבצעים מיוחדים למשתמשים בה. באתר ניתן לבחור מוצרים על פי סוג, לפי חברה או במיון לפי טווח מחירים כך שהקנייה קלה ונוחה ומאפשרת בחירה מתוך לא מעט אפשרויות שלבסוף מסייעות לגולש למצוא בדיוק את שדרוש לו במחיר הטוב והמשתלם ביותר.

ויטמינים, תרופות ותוספי תזונה

המחירים של מוצרים אלה בארץ נחשבים לגבוהים, שלא לומר מופקעים, לכן הישראלים מחפשים (ומוצאים) אלטרנטיבות אחרות. אתר https://il.iherb.com/ האמריקאי הוא אחד מהם, ולמרות שינוי שהתרחש בו לאחרונה והעלה את המחיר של דמי המשלוח – הוא עדיין נחשב לפופולרי ומבוקש מאוד. באתר אפשר למצוא מוצרי צריכה טבעיים ואורגניים, קרם הגנה מהשמש, מוצרי איפור וטיפוח, אביזרים לטיפוח תינוקות ותרופות שונות הנמכרות ללא מרשם רופא (להורדת חום, שיכוך כאבים או שיפור תסמיני הצטננות). מדי פעם אפשר ליהנות ממבצעים על מוצרים שונים, מה שהופך את הקנייה לכדאית ומשתלמת הרבה יותר.

יום ה 28 במרץ ,2024 | י"ח אדר ב' התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

בתכונות הנשיות שלי טמונים יתרונות אדירים שמשרתים אותי בעולם ההשקעות

אני לא חוששת לשאול שאלות, להקשיב, לחקור וללמוד. התכונות האלה - תכונות "נשיות" אופייניות - עוזרות לי לקבל החלטות טובות יותר כמנהלת, והן גם תכונות רצויות לכל משקיע.
לכתבה המלאה

השקעות פיננסיות מתחילות בהשקעה בעצמך

אם נמנעת עד-כה מביצוע השקעות פיננסיות מתוך חוסר ניסיון, אני כותבת לך כדי להזכיר שזה עוד עולם תוכן, אחד מיני רבים בחייך, שתוכלי לכבוש במספר צעדים פשוטים.
לכתבה המלאה

אם סבתא שלי הייתה משקיעה 100 דולר במדד s&p-500

מה שמשך אותי לשוק ההון היה היכולת להשקיע בדברים שטמון בהם ערך מוסף. את בסך הכל צריכה לזהות מה מרגש אותך ולהתחיל להשקיע, וזה יותר פשוט ממה שנדמה לך.
לכתבה המלאה
יום ה 28 במרץ ,2024 | י"ח אדר ב' התשפ"ד