in

הטרנדים הכי לוהטים לחורף 2020!!

החורף הוא לא סתם עוד עונה לאורך השנה אלא העונה שמביאה איתה שלל אביזרים ופריטי לבוש שאי אפשר לעשות בהם שימוש בשום עונה אחרת. מעילים, עליוניות, גרביים וגרביונים – כל אלה נמצאים בשימוש רק בחורף ואיתם גם דגמים ודוגמאות, צבעים וגוונים ייחודיים. לקראת חורף 2020, בואו להכיר את  פרטי הלבוש החדשים, את הטרנדים והצבעים שהולכים להיות חלק מהלוק שלכם. אז מה מצפה לנו בחנויות כשיתחיל מזג האוויר להתקרר מעט?

מגפיים

עם או בלי גשם, עם קור עז או בלעדיו – מגפיים הם פריט חובה בכל ארון או מגירה. המגפיים של החורף הקרוב יתאימו לכל הופעה ולכל אופי לבוש, לבגדים יומיומיים, חגיגיים או רשמיים. נראה מגפיים העשויות זאמש, עור וחומרי גלם סינטטיים ונהנה מהם בכל הצבעים והגוונים – אפור, שחור וחום. בנוסף, הם יהיו באורכים מגוונים כך שיתאימו ויחמיאו לכל גובה ומבנה גוף.

עליוניות ומעילים

עליונות ומעילים לא חייבים להיות מגושמים ולגרום לתחושת מעמסה על הגוף. אפשר להשיג מעילים עבים או עליוניות דקות שמגיעים עד לקו המותן או מתחתיו – הם יתאימו להופעה רשמית מכובדת או יומיומית ופשוטה והם יעמדו בכל הקריטריונים שצריכים לעמוד בהם שאר פריטי הלבוש – התאמה לגוון העור או הגובה, למבנה הגוף ולמטרת הלבוש. בחורף הקרוב, תוכלו למצוא מעילים ועליוניות שיחממו אתכם, ולא יכבידו על המראה.

טרנדים וצבעים

אם משהו ברור כבר מעכשיו – זה האופי והמראה הכללי של פריטי הלבוש שנלבש בחורף שפותח את העשור הבא עלינו לטובה – סריגים ואריגים שונים בעלי מרקמים נעימים וחמימים על העור. מבחינת הצבעים – כל צבעי החורף החמים שמביאים איתם רוגע ושלווה יתפסו את מקומם גם בחורף הקרוב – החומים, האדומים, הכתומים וגווני הלבן הכהה – בז’, Off white ושמנת).

אביזרים משלימים

אם כבר שומרים על חום הגוף – חשוב לשמור גם על החום של איברי הגוף הנסתרים – הצוואר, האוזניים וכפות הידיים. לשם כך אפשר יהיה ליהנות מאביזרים משלימים כמו כפפות, צעיפים ומחממי אוזניים שלא רק יבצעו את תפקידם בחימום הגוף אלא גם, ובעיקר ישלימו את ההופעה וייראו כחלק בלתי נפרד מהמראה הכולל והמשולב של כל פריטי הלבוש שנבחרו.

התאמה למציאות ונוחות בכל מקום

בשנים האחרונות החל טרנד שכנראה מתאים את עצמו למציאות היומיומית ומסרב להיעלם והוא כיסים ואפשרויות נשיאה של חפצי היומיום בתוך הבגד. תא נסתר לטלפון הנייד או כיס קטנטן לכסף ושטרות. גם בחורף הקרוב נראה פריטי לבוש חיצוניים או פנימיים בעלי תאים נסתרים שיחסכו מאיתנו נשיאה של תיק.

חורף 2020 – אתם מוכנים?

יש שיאמרו שהחורף הוא העונה שמטיבה הכי הרבה עם קימורי הגוף ושוחרי האופנה. בקיץ אנחנו לובשים כמה שפחות, ובחורף – כמה שיותר כדי להתחמם. השילובים של פרטי הלבוש ואפשרויות המשחק עם הצבעים והדוגמאות מביאים איתם שפע של סטייל. הגיע הזמן להתחדש לקראת העונה הקרה!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

השוואת המאה!! אלי אקספרס מול אמזון ממי עדיף להזמין?

טבעונות ואופנה מה הקשר?!