in

זה הזמן לסגור חופשה משפחתית לקיץ 2020

בעידן האינטרנט, אף פעם לא מוקדם מדי לארגן חופשה לחו”ל, בעיקר כאשר מדובר בחופשה המשפחתית השנתית. חודשי יולי-אוגוסט בישראל הם חופשת הקיץ אשר במהלכה בוחרים הורים שונים מתי לרשום את הילדים לקייטנות ומתי הכי כדאי לטוס, או בקיצור – זה הזמן החם בשנה, שדורש הכי הרבה היערכות. השאלה הבאה שתישאל היא – לאן טסים. עם כניסתן של חברות תעופה רבות נוספות לישראל ישנו היצע טיסות מכובד ומגוון, שמאפשר לכל משפחה למצוא את היעד האטרקטיבי עבורה. ברור לכל שבחירת יעד הטיסה ואפילו המלון זו לא משימה של מה בכך, ולעיתים לוקח חודשים ספורים עד שסוגרים את כל הפרטים.

למה חשוב לשים לב כשבוחרים את היעד המושלם לחופשה שנתית?

  • טיסות קצרות – לא פשוט לטוס עם ילדים והטיסה נתפסת כמאיימת בקרב לא מעט הורים. הפתרון – בחירת יעד קרוב של עד 2-3 שעות טיסה ובחירה בשעות נוחות שלא ישבשו את סדר היום ואת השעון הביולוגי של הילדים.
  • מקום לינה ידידותי לילדים – מלון או כפר נופש שערוך לקליטת משפחות ופונה לקהל יעד של משפחות עם ילדים יהיה האפשרות הטובה ביותר. ההבדל יהיה בהופעות בבריכה, במשחקייה או חדר שבו הילדים יכולים לשחק לבד, הופעות או כל סוגי הפעילויות המתאימות לילדים בגילים שונים ויעניינו אותם. לאחרונה נפוצים מאוד מלונות עם פארקי מים מובנים בתוכם.
  • אופי החופשה – לילדים צעירים פחות תתאים חופשה אורבנית שקשורה בהליכה מרובה. במידה ולהורים חשובה המנוחה – צריך לבחור במלון שמציע גם אטרקציות ופעילויות כך שלא חייבים לצאת ממנו, כתלות במיקום המלון ובאתרים שרוצים לנסוע אליהם כדאי לשקול אם לשכור רכב.
  • אירוח נוח – מלונות הכל כלול הפכו לנפוצים ומבוקשים בשנים האחרונות ולא סתם. נוח מאוד לאכול מתי שרוצים, להשתתף בכל פעילות בכל זמן ולשלם סכום כסף אחד פעם אחת וכך ליהנות מכל מה שרוצים ללא תוספות במהלך החופשה.

 

לאן לנסוע לחופשה משפחתית?

להלן היעדים המתאימים ביותר לחופשה משפחתית עם טיסות נוחות מישראל –

  • פאפוס, קפריסין – יעד שהפופולריות שלו הולכת ועולה בשנים האחרונות. ישנם לא מעט מלונות בעיר החוף וחלקם מציעים בריכה צמודה, פארק מים, חוף ים פרטי לאורחי המלון ושלל אטרקציות ופינוקים. מדובר בטיסה קצרצרה של כשעה מישראל (ולכן הטיסות נחשבות לזולות, באופן יחסי) מה שהופך את פאפוס ליעד מושלם. בשולי העיר ניתן למצוא את מלון הנופש לאונרדו שיש לו חוף פרטי במרחק הליכה, בריכות גדולות ומגלשות מים – אטרקציות רבות בלי לעזוב את המלון.
  • רומניה – בנוסף לעיר הבירה בוקרשט הממוקמת במרחק של כ- 3 שעות טיסה, ישנם כיום יעדים נוספים שאפשר לטוס אליהם ישירות מישראל. ההתפתחות המאוחרת של המדינה המזרח אירופאית הופכת אותה לזולה מאוד. התושבים כפריים וידידותיים, עיר הבירה מלאה באתרים היסטוריים ומעניינים ועם ילדים אפשר לצאת מהעיר הגדולה, לנסוע עם רכב שכור אל היערות העצומים וליהנות מאטרקציות שמשאירות חותם אצל כל אחד. מכרות המלח בסביבות העיר בראשוב הם אתר מעניין שמציע תופעת טבע ייחודית, והעיר מאמאיה היא עיר הנופש והפארקים של בוקרשט.
  • הונגריה – מלבד בודפשט הבירה אפשר לטוס גם לדברצן, בה ממוקם המלון המבוקש והנהדר הכולל בתוכו פארק מים מקורה, עשיר, מלא במתקנים ופעילויות – מה שהופך את העיר כולה לתיירותית, שוקקת ומהנה. לכל אורך השנה יש בה משפחות עם ילדים שמגיעות לנפוש ולכן יש בה אווירה בינלאומית, תוססת ומהנה. בעיר אפשר גם למצוא גינות ירוקות ופארק חבלים.
  • פולין – אל ורשה, עיר הבירה הפולנית אפשר לטוס עם מגוון רחב של טיסות וחברות תעופה וכיום אפשר גם לטוס לערים אחרות – קראקוב, וורצלב או פוזנן. גם זו מדינה מזרח אירופאית שמצטיינת במחייה זולה ונוחה, שלל בתי מלון ודירות אירוח וקניוני ענק שאפשר ליהנות שם מקניות של כל מה שצריך – כמובן בזול. מלון הבוטיק H15 הממוקם בלב העיר מתאים מאד למשפחות עם ילדים, מציע ארוחות בוקר מגוונות עם כל מה שילדים אוהבים והצוות בו שירותי, סבלני וידידותי.
  • ברלין – טיסה של כ- 4 שעות אמנם, אך מדובר בעיר נהדרת שמציעה שילוב נדיר בין ביקור ביעד היסטורי ומלא משמעות לבין אפשרות הנאה בפארק מים ושעשועי קיץ. מכיוון שברלין ממוקמת בלב היבשת – אפשר ליהנות באתר מופלא ונהדר בה – טרופיקל איילנד – חוף ים ופארק מים מקורה.
  • כריתים ורודוס, יוון – מי שמחפש חופשה קיצית קלאסית, יוון היא כנראה התשובה בשבילו. בכריתים ורודוס תמצאו את טובי המלונות למשפחות עם ילדים, שיפנקו אתכם בהכל מהכל – מגלשות מים מפוארות, בסיס של הכל כלול, ובמרחק הליכה קצר ישנו גם חוף ים, טיילת ארוכה ולא מעט אטרקציות.

לא משנה לאן תטוסו הקיץ -חשוב לבחור נכון

בין אם אתם חושבים על חופשה באגן הים התיכון, באירופה, או אולי דווקא באמריקה הרחוקה או בתאילנד – מומלץ שלא להיחפז לסגור חופשה מהר. אמנם המחירים הטובים ביותר לקיץ נמצאים בתקופה הזו של השנה, אך זכרו כי במידה ותסגרו חופשה – סביר להניח שלא תוכלו לקבל עליה החזר מלא במקרה של ביטול. לכן, חופשה סוגרים רק אחרי שבטוחים!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

ככה תבנו לילד שלכם ביטחון עצמי שיעזור בעתיד

אקדמאים ומתלבטים אם לעשות הסבה להוראה? מחפשים את הדרך הבטוחה להשתלב בהצלחה במערכת החינוך?