גב-ים רעננה: פרויקט המשרדים המתקדם של גב-ים באיזור ההייטק והתעסוקה של רעננה !

מאת: השקעות | 14/12/21

צמיחתה של אזה”ת קריית אתגרים שברעננה הביאה את ענקית הנדל”ן הוותיקה גב-ים לשתף פעולה עם שופרסל נדל”ן בהקמת פרויקט משרדים יוקרתי באזור. להצטרף למקום מושבן של HP, Dell, Amdocs וענקיות טכנולוגיה נוספות שקבעו מושבן ברעננה.

מה תגידו על אזור בו פועלות חברות הטכנלוגיה הבינלאומיות והמובילות בעולם בוחרות לשבת? אזור בו כבר ניתן למצוא ענקיות טכנולוגיה דוגמת HP, Dell, SAP, Nice ו-Amdocs. אם כל אלו בוחרות באזור מסוים – כנראה שיש בו משהו. ובאמת, אזור קריית אתגרים (המוכר יותר כ”אזור התעשייה רעננה”) הולך ומתפתח כאחד ממרכזי ההיי-טק הבולטים והמובילים בישראל. על פני 900 דונם,  שטחים הכוללים למעלה ממחצית מיליון מ”ר, הוקמו מתחמי הייטק, משרדים ושטחי מסחר רבים, כשרשימת הדיירים והמתעניינים מתארכת כל הזמן.

כדי לספק את הביקוש הגובר החליטה ענקית הנדל”ן המניב גב-ים לחבור לשופרסל נדל”ן וביחד להקים פרויקט משרדים ומסחר מפואר בקריית אתגרים: “גב-ים רעננה”. על שטח של 72,000 מטר נבנים שני בנייני משרדים יוקרתיים שעוצבו בצורה מודרנית, פרי עבודתו של משרד התכנון האדריכלי המוביל משה צור. כל אחד מהבניינים, שיאוכלסו עוד כשנה, יכלול 10 קומות גדולות ולמרביתן מרפסות רחבות ידיים. ארבעה מפלסי חנייה תת-קרקעיים ישרתו את עובדי ואורחי המתחם, עם כ- 800 מקומות חנייה. שתי קומות מסחר יספקו שירותי , פנאי, בילוי הסעדה וקניות  וישלימו את המודל ההיברידי העדכני שגב-ים יוצרת.

“כחברה שחיה ונושמת את עולם ההייטק וההמשרדים, הביקושים והצרכים של החברות וכן מודעים להתאמות הנדרשות לסטנדרטים הגבוהים והמשתנים בשוק המשרדים של היום – היה ברור לנו כיצד יהיה נכון לבנות את ‘גב-ים רעננה'”, אומר יריב בר-דעה, סמנכ”ל השיווק של החברה. “הגדרנו בניית  קומות גדולות מתוך ההבנה לצרכים ולתכנון הפנים שחברות הטכנולוגיה מחפשות.מרפסות ושטחים ירוקים מאפשרים ליצור סביבת עבודה מתקדמת שנותנת כר פורה למהנדסים ליצור ולפתח בתנאים הטובים ביותר. קומות המסחר והבילוי ישתלבו היטב במארג ויהוו ערך מוסף מהותי, בהתאם לגישת עירוב השימושים הקיימת כיום המציעה פרויקט העונה לכלל צרכי הדיירים. כל אלו יחד  מאפשרים להשיג את המתחם עם תמהיל העסקים המגוון ביותר שיכלול את כל סל השירותים הנדרשים לכל הטאלנטים המועסקים בחברות אלה”.

מה סטטוס הפרויקט?

“הבנייה בעיצומה והצפי לאכלוס הוא במהלך 2023. כבר כעת נמצאות חברות בינלאומיות ידועות במשא ומתן מתקדם לקראת חתימה על שטחים של עשרות ואלפי מ”ר לחברה. הן מבינות ש’גב-ים רעננה’ הוא המקום הנכון עבורן, מקום שיאפשר להן לצמוח ולהתפתח לצד מענה לסביבת העבודה המיטבית עבורן. לצידן, עדיין יש לכם את ההזדמנות למצוא משרדים להשכרה בפרויקט – שיתאימו הן לחברות היי-טק והן לחברות מתחומים אחרים”.

חללים מיועדים רק לחברות גדולות?

“כל חברה יכולה למצוא כאן את מקומה, מחברות בינלאומיות גדולות ועד סטארט-אפים וחברות קטנות מכל תחום שהוא. השטחים מודולריים וניתנים להתאמה אישית. גודלו של המגרש עליו נבנה הפרויקט קרוב ל-9 דונם. כך מתאפשר לנו לייצר תכנון אופטימלי, ללא פשרות. לאחר האכלוס גב-ים תהיה זו שתנהל את הבניינים. כך יקבלו מאיתנו הלקוחות One Stop Shop לכל צרכיהם ולא יצטרכו להסתמך על חברת ניהול צד ג’. לקוח שנכנס ל’גב-ים רעננה’ יכול להיות בטוח שיקבל שירות מיטבי ואת כל סל השירותים ולאורך כל תקופת שהותן בפרויקט”.

שילוב מנצח של משרדים ברמה גבוהה לצד דמי שכירות אטרקטיביים ביחס למתחרים.

גב-ים היא מחברות הנדל”ן הוותיקות והגדולות בישראל. היא נוסדה ב- 1928 וחגגה לאחרונה יום הולדת 94. החברה פרוסה בכל רחבי ישראל ופעילה ב-19 ערים, בהן היא מחזיקה 22 פארקי עסקים, עם שטחים של למעלה מ- 1 מיליון מ”ר של משרדים, מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה. הגישה הייחודית של גב-ים משלבת בין קשר הדוק לחברות הטכנולוגיה המקומיות והבנילאומיות השוכרות בניינים שלמים שנבנים tailor made ע”פ צרכי הלקוח (“מערכת היחסים בין הצדדים מתחילה לאחר חתימת ההסכם ותקפה הרבה לאחר מכן”, מדגיש בר-דעה) וקשרים עם עולם האקדמיה, הכוללים הקמת מיזמי נדל”ן בשותפות האוניברסיטאות המובילות – אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית, מכון ויצמן ואוניברסיטת חיפה. “זה אקו סיסטם שקיים בארץ רק בפרויקטים של גב-ים. הוא מאפשר ביתר קלות את הסינרגיה המתבקשת בין חברות טכנולוגיה לאקדמיה ונותן מענה לצורך של חברות אלו לגייס את הטאלנטים שמייצרת האקדמיה “, מציין בר-דעה.

הצורך הזה מקבל מענה מיוחד ברעננה. אזור השרון בכלל ורעננה בפרט כוללים אוכלוסייה ברמה סוציו-אקונומית גבוהה, עם אחוז גבוה של אקדמאים. כשאלו מחפשים עבודה – כמובן שהם מעדיפים שהיא תהיה קרוב לבית ולא תאלץ אותם להתמודד מדי יום עם פקקים אימתניים בדרך למרכזי ההיי-טק במרכז. אני מעריך שהיי-טקיסט המתגורר בשרון יעדיף הצעת עבודה שתחסוך לו שעת התניידות מדי בוקר ומדי ערב על פני זו שתאלץ אותו לעמוד בפקק פעמיים ביום. נתון זה משחק לטובת חברות הטכנולוגיה שיבחרו לקבוע את משכנן ברעננה.

יתרון נוסף עבור החברות הוא המחיר. בעוד שבמרכזי התעסוקה האחרים באזור המרכז המחירים נוסקים, ברעננה הם עדיין אטרקטיביים. פרויקט “גב-ים רעננה” יאפשר להן את השילוב המנצח של משרדים ברמה גבוהה בתקציב הנכון. מיקומו בסמוך לכביש 4, כביש 531 ולצומת רעננה וכפר סבא יאפשר גישה  מהירה ונוחה  לתושבי האזור וגם לאלו המגיעים מחוצה לו. תחנת הרכבת ותחנות ההסעה ההמונית שבאזור מספקות דרכי נגישות מצוינת לעובדים נטולי הרכב. קו הרכבת התחתית שיעבור בסמוך למתחם לכשיושלם פרויקט המטרו ישפר עוד יותר את הנגישות.

רעננה נותנת כיום מענה אמיתי לצורך באזורי תעסוקה חדשניים במרכז הארץ”, אומר בר-דעה. “רמת הנגישות הגבוהה של העיר ושל קריית אתגרים הוא יתרון גדול על פני ערים אחרות. עיריית רעננה נותנת דגש על הנושא ועושה רבות בפיתוח תשתיות ושיפור נגישות במתחם. החזון שלנו לבנות כאן מרכז הייטק, עסקי-מסחרי משמעותי המשתלב היטב עם חזונה של ראש העיר להפוך את רעננה לעיר דינמית שעובדת כל הזמן. העירייה אף פועלת רבות כדי להוסיף שכונות מגורים איכותיות בסמוך לאיזור התעסוקה – כך שניתן להעריך שהיצע עובדי ההיי-טק בעיר רק ילך ויגדל בעתיד הקרוב. מסיבות אלו ומסיבות נוספות אנחנו, כחברה המומחית בזיהוי פוטנציאל של אזורי תעסוקה, אנחנו מאמינים מאוד ב’גב-ים רעננה’. ההערכה היא שמחירי השכירות בפרויקט יעלו בעתיד הנראה לעין וזה הזמן “לתפוס מקום” ולבחור את משכנה החדיש של החברה. אם אמדוקס החליטה לבנות את הקמפוס שלה ברעננה וכן SAP ואחרות  – בוודאי שגם לכם נכון לבוא והצטרף”.

לפרטים נוספים ומידע על השכרת שטחי משרדים / מסחר, מוזמנים להשאיר פרטים

יום ה 18 באפריל ,2024 | י' ניסן התשפ"ד

עדכונים

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

GARDEN TOWERS – משהו טוב קורה בבת ים!

בלב בת ים, מוקם בימים אלו פרויקט פינוי בינוי חדשני, כשהמטרה היא להפוך את אזור רחוב החשמונאים ויוספטל למרכז דיור חדשני ומודרני
לכתבה המלאה

שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של זוכי שני פרסי האמי גלעד אבנט וסתיו נחום
לכתבה המלאה
יום ה 18 באפריל ,2024 | י' ניסן התשפ"ד

עדכונים