in

בלאק פריידי 2019 המדריך המלא

איך להתכונן לבלאק פריידי 2019?

בלאק פריידי, הלא הוא “יום שישי השחור”, הוא יום חג לחובבי הקניות בכל העולם ומציין את יום שישי שבין חגג ההודיה בארצות הברית לחג המולד. השנה, הבלאק פריידי יתקיים בתאריך 29/11/2019, ולפניכם כל מה שצריך לדעת כדי להגיע מוכנים!

הירשמו לאתרי האינטרנט מראש

רוב אתרי המסחר האלקטרוני דורשים הרשמה בטרם הרכישה. מכיוון שמדובר רק ב-24 שעות של מבצעים, ביחד עם העובדה שישנם הפרשי שעות שינינו לבין מרבית מדינות העולם, אתם עלולים לפספס דיל שווה. האתרים יהיו עמוסים ברוכשים, והמוצרים השווים באמת יאזלו במהרה. לכן, הכינו את היוזרים שלכם מראש.

 

אל תתמהמהו – המלאי מוגבל

אם מצאתם דיל שווה במיוחד, אל תתמהמהו לגביו. זול יותר ממחיר הבלאק פריידי הוא כבר לא יהיה, אלא אם תחשקו במוצר מזויף. המלאי מוגבל, הביקוש גבוה – וכל העולם מנסה לרכוש ביחד אתכם.

רכשו רק מה שאתם צריכים באמת

אז אמנם בסעיף הקודם ציינו שכדאי למהר לרכוש מוצרים ושירותים כי המלאי מוגבל, אך עדיין לא מומלץ לקנות כל דבר. מדובר במבצעים מפתים, ולעיתים תפגשו במוצרים שווים במחירים בלתי נתפסים. בגלל שרובנו מבצעים רכישות באתרים שונים, אנו עלולים למצוא את עצמנו בסופו של יום עם סכום הוצאה שהצטבר לממדים גדולים ועשה לנו חור בכיס. רכשו בחוכמה.

עשו רשימת מוצרים ובדקו את המחיר המקורי של המוצר לפני המבצע

הדרך הטובה ביותר לבצע רכישות מושכלות היא בביצוע של רשימת המוצרים שמעניינים אתכם. בין אם מדובר בנעליים, איפור, אוזניות אלחוטיות לטלפון או חופשה לחו”ל – עשו רשימה מסודרת, ואל תשכחו לבדוק את המחירים לפני המבצע. לעיתים, ההנחה לא כל כך משתלמת, ובמקרים אחרים מוכרים מסוימים מנצלים את התקופה שלפני יום השישי כדי להעלות מכירים בצורה מוגזמת כדי להעניק הנחה גדולה.

  ודאו כי קיים משלוח לישראל ומה הן העלויות שלו

בטרם ביצוע הרכישה, ודאו כי המוצר שמעניין אתכם מגיע במשלוח לישראל. בנוסף, בדקו את זמני המשלוח ואת עלות המשלוח. לעיתים, זמן המשלוח ארוך מאוד (אפילו עד תקופה של חודשיים) ו/או עלות המשלוח גבוהה, ולאחר שמבצעים את החישובים הנ”ל, מגלים שהרכישה לא כל כך משתלמת.

 בלאק פריידי בישראל

בלאק פריידי בישראל אמנם החל להתקיים בישראל רק בשנים האחרונות, אך מדובר בלא פחות מהצלחה גדולה. כל רשת שמכבדת את עצמה תציע הנחות יפות על מוצריה, וניתן יהיה למצוא מוצרים במחירים מצחיקים מכל קשת התחומים והענפים – מחשבים ואלקטרוניקה, ביגוד והנעלה, תיירות ונופש, כלי בית וגינה, טיפוח ובישום, תכשיטים ועוד. כך למשל, חברת איסתא, וואלה טורס ואל על עידכנו שיציעו טיסות ליעדים שווים בעולם החל ממחיר של 118$, וביחד איתן גם חנויות המחשבים והאלקטרוניקה כדוגמת באג, אייבורי ו-KSP. אם אתם אוהבים קניות של הכל מהכל ובמקום אחד, האתרים  GrooP1000, וואלה שופס, ו- lastprice יציעו לכם מגוון של מוצרים כשכולם נהנים מהנחות מרשימות.

אתרי הביגוד והאופנה שעידכנו במבצעים והנחות יפות הם: אתר Terminal X של קבוצת פוקס – פוקס, פוקס הום, מנגו, אמריקן איגל, Children’s Place, בילבונג, ללין), אתר pioo pioo – אופנת מעצבים, אתר זוהרה – טייץ וגרביונים, אתר Factory 54, אתר דלתא, אתר QueenSize – אופנה במידות גדולות, אתר קיפלינג – תיקים, אתר ספידו, אתר Adika, אתר GIFTED (טבעות “צ’רמינס”), רשת גוטקס, רשת אינטימה ורשת גולף.

הנחות גם בחנויות הקטנות

לא רק ברשתות הענק תמצאו הנחות. גם חנויות מעצבים וחנויות של סניף אחד נערכות לבלאק פריידי, ויציעו לעיתים הנחות אטרקטיביות לא פחות מהרשתות הגדולות על מנת למשוך את הקונים מהקניונים דווקא אל רחובות העיר.

בלאק פריידי 2019 – אתם מוכנים?

לבסוף, ההמלצה הטובה ביותר על מנת לצלוח את הבלאק פריידי ואפילו ליהנות מ-24 שעות של טירוף היא להיערך עם רשימת מוצרים שמעניינים אתכם, עם עדיפות למותגים ספציפיים שיקלו עליכם את מלאת החיפוש ברשת. כך, תבטיחו לעצמכם לרכוש את כל מה שחלמתם עליו בשנה האחרונה, ותוכלו לוודא שאתם לא מבצעים רכישות מוגזמות שמביאות אתכם לקריסה כלכלית למשך החודשים הבאים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

איך קונים נכס נדל”ן בצורה נכונה?

ככה תבנו לילד שלכם ביטחון עצמי שיעזור בעתיד