בטן גב – טיפים לנופש פעיל ונינוח עם הילדים באוגוסט

מאת: השקעות | 14/12/18

חופשות בטן-גב הן תמיד חופשות נוחות. בלי ריצות, בלי יותר מדי נסיעות – אתם, השמש והמשקה ביד. איך יוצאים לחופשת בטן-גב עם הילדים, ועדיין נהנים ומתפנקים? כל הטיפים כאן.

חופשת בטן-גב – מה זה אומר?

חופשת שמש יכולה להתקיים בכל יעד שמציע שמש בשילוב של ים ו/או בריכה. חופשות מהסוג הזה פחות יכללו שופינג ואטרקציות, ויותר פינוק, חוסר מעש וזמן בבריכה ובים. אל תתבלבלו – זה לא משעמם בכלל. לפעמים, כל מה שאנחנו צריכים בחופשה, זה פשוט חופשה. בלי לחשוב יותר מדי ובלי לאבד כוחות בטיולים רגליים ארוכים. ילדים, לעומת זאת, לא תמיד מוצאים את מבוקשם בחופשות מהסוג הזה, וזקוקים למקום בו יוכלו לפרוק אנרגיות. איך משלבים בין הורים שרוצים מנוחה בבריכה לבין ילדים תזיזתיים?

טיפים איך לעבור את החופשה בשלום

  • הכל כלול – מילת הקסם בחופשות בטן-גב היא הכל כלול. זה אומר שמלבד ארוחות בוקר, צוהוריים וערב, תקבלו שלל פינוקים במהלך היום, החל מארטיקים ואלכוהול בבריכה, עוגות וקינוחים בלובי ואוכל כמו פיצה וצ’יפס ברוב שעות היום במספר עמדות בבית המלון. כשמדובר בילדים, שאוהבים לקנות ואוהבים לטעום ולא יכולים לראות שלמישהו יש ולהם אין – מדובר בהשקעה שתהפוך את החופשה שלכם ושלהם למפנקת יותר, ואולי גם לחסכונית.
  • משחקיה – ילדים אוהבים בריכה וים, אבל לא פחות מזה, אוהבים משחקי וידאו. כשאתם בוחרים את אתר הנופש שלכם, כדאי לבחור במלון ידידותי לילדים, שיש בו הפעלות, צוות בידור, וחדר משחקים מתקדם. הילדים יבלו את כל שעות הצהריים במשחקיה, באחריות.
  • בטיחות – אין ספק שכדי שנוכל לשכב על שפת הים או הבריכה בנוח, נצטרך לוודא שהילדים שלנו בידיים בטוחות. זה אומר בריכה עם מציל אחד לפחות, מרחבים של דשא, מתקנים נוחים ובטוחים ולא יזיק גם שירות של אופר שהמלון מציע. אם אחרי יום ארוך תרצו להתפנק בספא בזמן שהילדים מנמנמים בחדר, או שאולי תעדיפו לצאת לדרינק בבר או מסעדה קרובים – יש מי שמשגיח בחדר.
  • כפר נופש – כפר נופש הוא השילוב המושלם בין מרחבים פתוחים, מתקני שעשועים ובריכות אין-ספור. הוא אמנם עולה יותר ממלון סטנדרטי, אבל אם אתם ממילא מתכננים לצאת החוצה לעבר אטרקציות לילדים, זאת יכולה להיות אפשרות מצוינת במקום יפהפה שמרכז בתוכו הכל.
  • אוכל – ילדים נחשבים לבררנים יחסית בכל הקשור לאוכל. מלונות בחו”ל מציעים פעמים רבות מזון שלא ערב לחך של הילד הישראלי. כדאי לבדוק מבעוד מועד את הנושא, לחפש תפריט זמין באינטרנט ואף המלצות.
  • תעסוקה לזמן מת – בטיסה ובזמן נהיגה ברכב, ילדים מאבדים את סבלנותם. הכינו מראש משחקים, פעילויות וצ’ופרים. כן, גם נייר טואלט ולמקרי חירום שקיות הקאה.
  • הכינו את עצמכם מראש – חופשה משפחתית היא לא חופשה זוגית וגם לא חופשה בין חברים. הכינו את עצמכם מראש לכך שילדיכם נדרשים לתעסוקה על מנת להניח לכם ליהנות.

אתרי נופש בעולם המציעים נופש למשפחות בקיץ

חופשות בסגנון בטן-גב תוכלו למצוא בטיסה קצרה מאוד מישראל ביוון ובקפריסין. רודוס, כריתים, איה נאפה ופאפוס – כל אלה יציעו לכם מלונות בסגנון הכל כלול והפעלות לילדים. גם בולגריה ורומניה יתאימו מאוד – בורגס, ורנה, וברומניה העיר מאמאיה שלאט לאט תוספת תאוצה כאחד היעדים החמים ביותר למשפחות. אם תרצו חופשות בסגנון כפר נופש, תוכלו לטוס ליער השחור בגרמניה ובו, מלבד כפר נופש, גם אטרקציות מטריפות כמו פארק חבלים ופארק שעשועים אצום וכן לכפרי נופש בהולנד שידועים כידידותיים מאוד לילדים. מי שמחפש להרחיק, יכול לבחור בחופשה ביעד האקזוטי זנזיבר, שמשלב בין ספארי, צלילות והפעלות לילדים לבין נופים משגעים, מים תכולים והרבה מאוד שקט.

כתבות נוספות

נוף קסום וחיי קהילה – המסע אל צופים

רק 7 ק"מ מכפר סבא, נמצאת פנינה ירוקה שעוד לא גיליתם.
לכתבה המלאה

לאט ובזהירות – השמיים נפתחים!

לאחר 4 חודשים בהם ישראלים הפסיקו לטוס לחופשות מעבר לים, כעת ניתן לראות בבירור מגמת עלייה בביקוש הטיסות והחופשות - לטווח הקצר והארוך.
לכתבה המלאה

חולמים על טיול חד פעמי מסביב לעולם? כך תתכננו את המסע של חייכם!

האם חלמתם פעם לנטוש את השגרה ולצאת למסע חד פעמי מסביב לעולם? טיול גלובלי הוא חוויה מרגשת שמאפשרת לחוות תרבויות שונות, נופים עוצרי נשימה ורגעים שלא ישכחו לעולם.
לכתבה המלאה

חמשת המדינות הכי אטרקטיביות לרכישת נדלן עבור ישראלים

בשל המרחק מהארץ מומלץ לבחור בנציג מקומי מבוסס ככל שניתן על מנת להבטיח שקט נפשי והשקעה בטוחה ככל שניתן, דוגמת פילאר מבית ההשקעות של IBI.
לכתבה המלאה