in

בגדי הים הלוהטים לקיץ 2019 ואיפה קונים אותם

Beautiful young woman surfer lying on sandy beach.

בגדי הים הלוהטים לקיץ  2019 ואיפה קונים אותם

הקיץ כבר כאן, ואחד מהסימנים הבולטים שלו הוא אופנת בגדי הים. התברכנו ב-3 מקורות מים גדולים – הכנרת, הים התיכון וים סוף באילת, ובמרחק טיסה קצר מאיתנו נוכל אף לפגוש את חופי הים של השכנים. לכל קיץ יש את הבשורה שלו. גזרות חדשות, צבעים שנותנים את הטון ומותגים שנחשבים לטובים ביותר. אם גם את רוצה ללבוש את בגד הים שימלא אותך בשיק, המשיכי לקרוא.

אז מה התחדש? 

בגדי ים לא סימטריים

בגדי ים עם כתפיה אחת, בגד ים שלם עם חיתוך אלכסוני שהופך אותו ל-2 חלקים ועוד מגוון צורות לא סימטריות, שנותנים מראה קיציני, שובב וכיפי.

ערבוב בין חלק עליון ותחתון

אם בעבר בגדי הים היו ברורים מאוד ונמכרים כסטים, היום כבר ניתן לערבב וליהנות. חזיה צבעונית ותחתון שחרור, חזיה לבנה ותחתון צהוב – הכל הולך. בקיץ הזה, מותר לצאת מעבר ל”גזרה” המוכרת, ממש בדומה לבגדי הים הלא סימטריים.

צבעוניות

הצבעוניות חזרה לשוק בגדי הים, והיום ניתן לראות דווקא צבעים בוהקים – ורוד מסטיק, כתום מרקר, צהוב, אדום וטורקיז. בגדי ים חלקים הם כבר פחות נפוצים, והיום דווקא חזיה ותחתון מקושקשים ובעלי הדפסים צעקניים, הולכים יותר.

בגדי ים שלמים

אם בעבר בגדי יש שלמים היו שמורים למי לא רוצה לחשוף את גופה, היום הם מתאימים ממש לכולם, ומגיעים בגזרות משגעות. בגדי ים שלמים עם כיווצים בצדדים, בגדי ים עם מעטפת, ובגדי ים עם כתפיה אחת.

חלק עליון ארוך

זה אולי נשמע מוזר, אבל זה בהחלט טרנד. חלקו העליון של בגד הים ארוך, עם שרוולים ארוכים ולעיתים אף מגיע עד אזור הפופיק. החלק התחתון לעומתו, הוא פשוט תחתון בעל גזרה גבוהה.

איפה תמצאי את בגדי הים הכי שווים?

  • גוטקס – קולקציית בגדי ים מעוצבים בהשראה קולומביאנית-קיצית, המגיעה במגוון של גזרות – שלם, ביקיני, ספורטיבי, קשירה, מעטפה ועוד.
  • Blankkini- מותג בגדי הים הישראלי, המציע טכנולוגיה שמאפשרת לקרני השמש לשזף את הגוף באופן אחיד. מלבד הטכנולוגיה המדהימה, אפשר למצוא בקוקלציית בגדי הים של בלאנקיני מגוון של גזרות בצבעים חיים.
  • Fix- פיקס מציעה קולקציית בגדי ים בצבעי ניאון, והדפסים ילדותיים: דונלד-דק, מיקי מאוס, צבעי פסטל והדפסים נוספים משנות ה-70.
  • Rinikini – מותג בגדי הים של הדוגמנית נטלי דדון, עם קולקציה נפלאה של בגדי ים מבד שקוף, בגדי ים זוהרים, חלק עליון עם חבלי קשירה נוספים מסביב למותניים ועוד.
  • JACK KUBA – מותג על, בו תוכלי למצוא קולקציית בגדי ים שהם גם מחטבים – בגדי ים עם מפתחים גבוהים, מחשופי גב, חיתוכים מיוחדים וכמובן – שילובי צבעים והדפסים.
  • Bananhot – מותג בגדי הם של הדוגמנית נטע אלחימיסטר, שמביא את הבשורה במלוא מובן המילה, עם קולקציית בגדי ים קיצית וסקסית – חזיות צבעוניות, בגדי ים שלמים עם מחשוף עמוק וגב חשוף ובגדי ים לא סימטריים עם חיתוכים דרמטיים. 

קיץ 2019 – בגדי ים לא סטנדרטיים

תשכחי מכל מה שהכרת. הקיץ הזה, בגדי הים קופצים מדרגה ויוצאים מחוץ לגבולות הרגילים – חיתוכים, נצנצים, צבעים צועקים ושילובים שקודם נראו כמו חלום רחוק, הופכים לאופנתיים ומלווים את הקיץ הישראלי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Loading…

0

שתף אותנו

0 שתף אותנו

חמשת הטרנדים הכי שווים בתחום התכשיטים לשנת 2019

מערכות הבטיחות המושלמות של שנת 2019