איפה מצאת את הדיל הזה??

מאת: השקעות | 14/12/18

חופשות הן עסק לא זול בכלל, אבל האם ידעתם שישנן קבוצות סודיות ואתרים סודיים, שמציעים חופשות במחירים ממש ממש נמוכים? איך מגיעים אל הקבוצות האלה, ומתי בעצם שווה להזמין את החופשה כדי להשיג את המחיר הזול ביותר? בואו לעשות דיל!

הקבוצות הסודיות עם הדילים המשתלמים ביותר

הפייסבוק שלכם הוא לא רק בשביל תמונות ופוסטים. הוא יכול גם לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. על קבוצת הפייסבוק טיסות סודיות, כבר שמעתם? כי 250,000 העוקבים שלה, כבר שמעו וגם נהנים מטיסות במחירים היסטריים. רוצים טעימה? טיסות ליעדים שווים באירופה, כדוגמת מילאנו ופאפוס, ב-30$ בלבד. חוץ מהקבוצה הזאת, הפייסבוק מלא בקבוצות נוספות אך הן קטנות משמעותית בהיקף שלהן. מה כדאי לעשות? קודם כל, לייק לעמוד טיסות סודיות. לאחר מכן, תבצעו סריקה בשורת החיפוש על מונחים כמו “חופשות זולות ו”חופשות סודיות”, והצטרפו.

אתרים סודיים לחופשות מוזלות

בגזרת האתרים הסודיים, יש הרבה הפתעות. האתר hidden flights יציע לכם, בהתאם לשמו, טיסות סודיות ונסתרות, במחירים של עשרות דולרים בודדים ואף פחות מכך גם לטווח הקרוב וגם לטווח הרחוק. האתר חוליו (Hulyo) לעומת זאת, יציע לכם טיסות זולות מאוד אבל רק ברגע האחרון. חוץ מהאתרים האלה, כדאי להציץ במנועי החיפוש השווים ביותר שיעשו לכם השוואת מחירים – skyscannerkayak והאתרים הישראליים Trivago ו-Travelist.

ברגע האחרון הוא דווקא מספיק זמן מראש?

נגלה לכם סוד – ככל שתקדימו להזמין, כך תמצאו מחירים זולים יותר, וזה נכון בעיקר לטיסות. מתי תמצאו מחירים זולים? במידה וחברת התעופה והמלון לא יצליחו למלא את המושבים ואת החדרים שלהם, הורדת המחירים תקרה ממש בדקה ה-90. האם שווה להמתין לרגע האחרון בתכנון החופשה שלכם? זה כמובן תלוי בכם. ראשית, לא בטוח שתצליחו למצוא את המחירים הזולים ברגע האחרון, כי לא בטוח שיישארו מקומות, במיוחד כשמדובר בתקופת יולי-אוגוסט. פעמים רבות, אם נשאר מקום, זה יהיה לטיסות לא נוחות ולמלונות ממוצעים מינוס. ביעדים בינלאומיים ומבוקשים, העניין הוא אפילו מהותי יותר – תאילנד, ארה”ב, איטליה, לונדון ויעדים רחוקים יותר, מתמלאים במהירות. בנוסף, במידה ואתם צריכים להודיע על חופש מהעבודה, אולי עדיף להזמין חופשה מראש במחירים זולים. אם אתם והילדים ממילא בחופש, וחופשה מעכשיו לעכשיו מתאימה ללו”ז שלכם – תוכלו להמתין לרגע האחרון ולמצוא הצעות זולות.

אז איך מוצאים דיל שווה? 

אם אתם זורמים, תמתינו עד לרגע האחרון. במקרה הכי גרוע, תתפשרו על היעד או על התאריך. אם אתם נוסעים כמשפחה וחופשה שנתית היא ממש חובה עבורכם וההתארגנות היא ארוכה וכוללת לא מעט בירוקרטיה, כדאי להזמין כמה שיותר מוקדם, עוד לפני שהעונה החלה, ולקראת הטיול להתרכז בתכנון המסלול והאטרקציות.

כתבות נוספות

דירות יוקרה עם נוף אורבני מרהיב!

פרויקט היוקרה האקסקלוסיבי EXCHANGE RAMAT GAN - פרויקט יוקרתי שמציע חווית מגורים שלא נראתה עד היום בישראל. קומפלקס ייחודי הכולל דירות אופנתיות ומרהיבות אשר עוצבו על ידי אדריכלי העל של ישראל.
לכתבה המלאה

לאט ובזהירות – השמיים נפתחים!

לאחר 4 חודשים בהם ישראלים הפסיקו לטוס לחופשות מעבר לים, כעת ניתן לראות בבירור מגמת עלייה בביקוש הטיסות והחופשות - לטווח הקצר והארוך.
לכתבה המלאה

חולמים על טיול חד פעמי מסביב לעולם? כך תתכננו את המסע של חייכם!

האם חלמתם פעם לנטוש את השגרה ולצאת למסע חד פעמי מסביב לעולם? טיול גלובלי הוא חוויה מרגשת שמאפשרת לחוות תרבויות שונות, נופים עוצרי נשימה ורגעים שלא ישכחו לעולם.
לכתבה המלאה

חמשת המדינות הכי אטרקטיביות לרכישת נדלן עבור ישראלים

בשל המרחק מהארץ מומלץ לבחור בנציג מקומי מבוסס ככל שניתן על מנת להבטיח שקט נפשי והשקעה בטוחה ככל שניתן, דוגמת פילאר מבית ההשקעות של IBI.
לכתבה המלאה